szerda, szeptember 14, 2005

finding nemo

jovanna bena lett a cim de a legnehezebb dolog ebben a blogolasban az h mindig vmi frappans cimet kellene talalni, ami raadasul vmi notahoz is kapcsolodik. szoval most ez jutot....

bekoltoztunk. ezzel kezdem. elottunk lengyel ordogok laktak, akik ugy ahogy ki is takaritottak. az en szobam teljesen rendben volt, egy lany lakhatott benne. a tarolokban kutakodva ( mert lengyelkeim itthogytak nekunk rengeteg hasznos holmit) belefutottam egy hasznalt ovszerbe, de sebaj, mindig is sejtettem h ezek a lengyel lanyok szeretik a ... khm ... szoval olyanok...

kitakaritottuk a konyhat, berendeztuk norika szobajat, megjott vania is, o is kipakolt, este vacsi, sorital, rokkenroll.
norika mar ma reggel beleallt a munkaba, mi meg vaniaval 12.30. lustiztunk. south parkot neztunk, ilyenek...
de mar elindultunk munkat nezni. estig meg barmi is lehet. itt pentekenkent jelenik meg egy hetilap, ami tele van allashirdetesekkel. abban bizom de nagyon. van allamilag finanszirozott job center is. tele van erinto kepernyos terminalokkal, azokban lehet bongeszni es ami teccik azt kinyomtathatod. talaltam is 3 recepcios allast, de meg nem hivtam fel senkit.

vettem tegnap hangfalakat is. cipruson is az volt az elso dolog amit magameva tettem. igy most minden szobaban kulonbozo zene szol. nem is baj, mert mar most regi mergezesem van.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát csak azért írok ide vazze, hogy ne élj tovább abban a hamis tudatban, hogy a borz nem olvas téged, legalább időnként, te. :) :) :)

Névtelen írta...

Hello drága:) én vok a 4.olvasod. De én szeretlek a legjobban!

Névtelen írta...

atti, csak az oszinte erdekmentes baratsagunk miatt kerdezem, HOL AZ ANYAMBAN VANNAK A DVD-IM? :D

amugy nem csalodtam benned most, hogy mar biztosan megjelenik minden penteken egy allas hirdeto ujsag,nyugodtan koltekezz. :D

Névtelen írta...

t-jay az isten :DD

Szuper65 írta...

a dvd-id vampirkanal vannak, aki majd odaadja lipinek, aki majd eljuttatja neked. ki van ez talalva mester. :)

keresem a munkat. nincs meg.