hétfő, szeptember 19, 2005

bon voyage

bunny ha jol sejtem akkor holnap indulsz vilagga, haat minden jot testver! bon voyage!

eltelt a hetvege is. voltam ninja tune bulin, funky egesz ejjel. egesz ejjel 2ig. :)

a munka kereses itt nem olyan konnyu mint hittem. abbol indultam ki, h cipruson is egy nap alatt talaltam szallast is meg munkat is. tehat itt sem vallok majd kudarcot. nem is vallok, de kurva nehez. olyan application form-okat dugnak az orrom ele, hogy meg az ovodai jelemet is le kell rajzolnom bele. pfff...

mara az a terv, h bejarom ungot berget (nagyanyam mondta ezt, fingom nincs mit jelent) fokent az itteni shopping centert es keresek ott vmi melot.

ma talaltam egy ajanlatot, cremator allas, halottakat kellett volna egetnem, koporsoval meg minden. de nem jelentkeztem, pedig marha jol fizet.

na, lehet h meg kesobb jelentkezem...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kosz.

Itt vagyok mar ket napja Japanban. Annyi japan van itt baszki, tobb, mint a kinai piacon. Rendes kaja viszont nincs.:-( so:r viszont ok, es okt 28-an lesz plump djs is, bar ezzel most nem tudok nagyon felvagni.

udv all
a.
http://biginjapan.freeblog.hu/