hétfő, július 07, 2014

words don't come easy

a csóka a vklipben olyan gityóval pózol, mint az én régi Fenderem. én is kb ennyit tudtam gitározni rajta mint ő.

mea culpa... ilyen keveset még sosem írtam a blog történetében. meg is idealizáltam miért apadtak el szavaim. úgy gondolom, hogy a gyökeret eresztés áll útjában annak hogy mindenféle kalandos dolog történjen meg velem, amit azután érdemes legyen prózába önteni.
valamit valamiért ugye? és akkor lehetne kérdezni, hogy megy a gyökeret eresztés? elég nagy gyökér vagyok már? kijelenthetem hogy biztonsággal tudom, igen. a freak-o-meter kiakadna tőlem.

munka... a munkahelyem megvan és úgy látszik marad is. távszerelgetem a csigazabálók gépeit ők meg újabb fortélyokat eszelnek ki közben, hogyan tudják tönkre vágni. észrevettem magamon, hogy azóta kevesebbet telepítek itthon Ablakot magamnak, csak úgy hobbiból. munkahelyi ártalom.

csajok... ez bonyolult. by definition mindig az. ismerkedem.

élet... lásd csajok csak már megismerkedtem vele

barátok... az itthon élés egyik nagy előnye, hogy az ember nincs külföldön. azaz bármikor találkozhat a barátaival. kb úgy 2x éves koráig. azután ők is eresztik a gyökeret és fásulnak is néhányan sajnos. de megvan Vámpírka meg Kristi és még páran.

öcskös... dolgozik. anyu is!!! zseniális.

nyár... k meleg van. kristi adott egy propellert így elviselhető. igyekszem nappal a lehető legkevesebbet odakint tartózkodni. skandinávia egyre szimpibb...
ha már észak, részegek a tengerészak ha ha ha. nem. jönnek ide disneyben megismert jóbarátok. szigetelni. istenem adj erőt.

tech... azt írtam hogy vki ellopkodta a tabletem? sebaj. vettem egy e-book olvasót, ami még a BKV-t is elviselhetővé teszi. ami nem kis érdem.

gityó... khm új kérdést kérek

box... egy hónap kihagyásra kényszerültem, ez van. öreg ember nem robotpilótakeksz.

dj... kristivel eljárunk mostanában partykra, lightosan lötyögünk és vmelyik nap 4-5 órán át pakoltuk a lemezeket. digitálisan. ez van. nem vagyok rá büszke

most akkor ezentúl írni fogok?... lehet. hiányzott már :)

Nincsenek megjegyzések: