vasárnap, július 27, 2014

hot stepper

vasárnap este. geci meleg. itthon. egyedül.

letudtam a heti melót. egy hős vagyok mivel délutános hét volt, ami még nehezebb... és edzéssel sem összeegyeztethető.

szerdán találkoztam szépszeművel, beültünk egy fröccsre, csütörtökön munka után a trénerlánykával ültünk be egy másikra. azóta nem iszogatok inkább. ennyi fröccsöt nem is lehet, mint ezen a nyáron amit megittam.

pénteken munka után egyből haza is jöttem és kockultam.

szombaton megint találkoztam szépszeművel, elmentünk pántliba enni egy burgert. kb betegre zabáltam magam. legjobb burger a városban a legtahóbb kiszolgálással. 2 rongy egy kurva szendvics és még a tányért is neked kell lehordanod az asztalról. de mindezt úgy, hogy ölbe tett kézzel nézi végig a személyzet. mondanám, hogy legszívesebben sose ennék ott többet, de úgyis fogok. pld 3 hét múlva a skandikkal.

akik végre visszajeleztek és itt fognak tölteni 3 napot aug közepén. én megmutatom nekik a várost és a Szigetet.

és még nincs vége. aug végén öcskösékkel megyek 7végi pecázásra. az lesz az igazi móka :)

de előtte persze jövő hétvégén Aliga és house buli.

Nincsenek megjegyzések: