vasárnap, július 20, 2014

sell me this pen...

vasárnap este. egyedül. itthon. geci meleg van. 

a hétvégén azt hittem hogy rokkenroll sztár vagyok, de inkább csak a lúzer basszeros voltam, akinek a nevére még a grouppiek is rosszul emlékeznek. sebaj. 

visszamentem a héten a box edzésre és kifejezetten jól esett, sikerült 80 kiló alá mennem, erre csináltam ma palacsintát és hazavágtam egy heti kurva saláta zabálást. és az ereimben is fröccs folyik, azt verejték, azt hugyozok és ha elélveznék sztem még az is szőlőízű lenne. 

jövő héten 1030as leszek, ami szabotálja az edzéseket.

viszont felfedeztem, hogy a lakásom előtti folyosóról remek képeket lehet majd lőni az utcai lámpa fényénél kavaró bogarakról. szóval most azt várom, hogy még sötétebb legyen és elkezdjék őrült öngyilkos táncukat.

i have to put my shit together

Nincsenek megjegyzések: