csütörtök, július 10, 2014

back to the middle ages

tegnap hazamentem, felnyomtam a villanyt a fürdőben, de semmi. picsába megint kiégett. konyhában ugyanez. egész lakásban. villany egy darab nem volt.
kérdeztem a szomszéd nénit, hogy nála is ez van e, mire közölte h nála van, de látta ahogy kikötötték az enyémet.
MI???
felhívtam az elműt. áprilisban nem fizettem be egy 5k-s csekket, értesítőt nem kaptam róla, azóta 3 másikat becsengettem, erre jöttek láttak győztek.
de írhatok nekik emailt. köszi, majd ha be tudom kapcsolni a routert...
5k-s számlából lett egyből 17k-s visszakapocs díj plusz a hűtőben megrohadt pár dolog. bár annak a fele már eleve rossz kondiban volt.

nem vok boldog

tegnap randiztam. kedves lány.

ma ha minden igaz megyek megint éles lőni. kifejezetten várom már, hogy elmű vezérigazgatónak képzelt lőlapot lyuggasak tele.

Nincsenek megjegyzések: