szerda, szeptember 12, 2012

report

szeptember közepe felé járunk. 3 hét munka van még itt, majd október elején hazarepülök.

teljesen felgyógyultam a feltételezett tüdőgyuszimból, ami az utóbbi hetek legjobb híre. sajnos akad nem annyira jó hír is. otthonról, de lassan megoldódik az is.

az végleg eldőlt, hogy nem költözöm vámpírhoz, hanem a saját kuckóm rendezem be és teszem otthonossá.
ez eddig még egyszer sem sikerült, de most majd hívok expert-eket. festetni idén remélem nem kell, a tejeskávé még kitart a falon.

munkát sem kezdtem még el keresgélni. inkább a nyelvet tanulom, bár nem mondhatnám azt hogy mindent beleadok. nem tudom eldönteni, hogy lustaság, fáradtság vagy a nihil környékez.

hétfőnként bulikat rendeztünk itt nálunk. az első két hete szenzációsra sikerült, sok mosollyal, sok alkohollal, hajnali balettozással.
a második sem volt rossz, beer-pong, hangosabb zene, rengeteg lány és nem tudom a többit, mert lenulláztam magam.

ezen a héten 6 napot kell dolgoznom, hála annak, hogy a múlt héten leszázalékoltattam magam a hét közepén idegi okokra hivatkozva.

lelkem egyben. de üres.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

milyen expertek kellenek ahhoz, hogy belakd a tered? mostanában jártam pár lakásban, amit a tulajok kiadnka airbnb.com-on keresztül pár napra turistáknak. Van egy lakás, amiben semmi különös nincs, garzon, 35 m2, Nefelejcs utca (VII. ker boldogabbik vége),de nagyon jó az atmoszférája (nem a bútorok miatt.)Érdekes,hogy mindig tologatták benne a bútorokat, akik pár napra idejöttek, míg egy holland páros után már senki sem nyúlt semmihez -eltalálták a balanszot :D
Lehet, hogy csak ki kéne adnod neked is így a lakásod pár napra :D
Bori

Szuper65 írta...

borikám én állandóan kiadom a lakásom, de mindig rábaszok vele. szóval nem hiszem h ez a megoldás.

viszont cukorkáék is tologattak folyamatosan mindent. ami kb 3 bútordarabot jelent, de akkor is tologatták.

Névtelen írta...

jajj, ne ijesztgess
én most kiadtam egy olasz-argentín párocskának a lakásomat (garzonka) egy hétre (airbnb.com-on keresztül), addig erre-arra csövezgetek. Pl a lakásokban,amiket takarítok (helyettesítem egy barátnőmet, ez az ő melója, csak elutazott). Ezeket a lakásokat is így adják ki, ahol nincs épp vendég, ott szundizok. Közben néha bevillan, miket barmolhatnak a lakásomban :O (igazából semmit, mert nincs sok minden benne)
Ha folyamatosan tologattak nálad, lehet, hogy nem is kell az a 3 bútordarab sem.
Bori

Névtelen írta...

képzeld, együtt vacsoráztnk az olasz-argentín párossal+ 2 barátommal, nagyon jó volt, a lakásom is egyben maradt! szinte szégyenlek ezért pénzt elkérni, annyira megkedveltem őket
Bori