szombat, szeptember 01, 2012

jéééé ger

van egy üveg jégerem. tegnap kaptam. hatalmas. és még benne legalább van hét deci. mivel három már nincs ezért kicsit össze szavakat a keverem...

meg vettem egy delirium tremens-t is. ez az a belga sör amin a fánik be vannak baszva.

most meg UP-ot nézek de nem azért mert dizni freak vagyok hanem mert olyan nagyon mélyen benne van a filmben a vhova/vikhez tartozás amit nem nagyon sikerült még ennyire emberközelien és cseppet sem nyálasan tálalni más filmeknek.

ha a mondataim hasonlítanak a gugöl foardító és az index cikkei kuszaságára akkor az csakis az agancsoskóla miatt lehet.

volt itt ma minden ami szem szájnak és ingere.

reggel vámpír felzizget. 9 körül fb-n üzent, amibe a telefonom beleremegett. amitől felébredtem.

nem tom mikor mert elfelejtettem de jah emlékszem 13kor felskypeolt a fr tanárom. 45 percig verbal franciáztunk. jövő idő. nem proch. simple. nehezen megy.

majd elmentem a 21 éves kislányhoz. a busz a nózim előtt ment messzire. séta. jól esett.

bementünk valdébe. elintéztem a szemüveg problémát. kaptam egy új számlát. gond nélkül. szó nélkül. hogy csinálták? nem tom. érdekel? nem. egy dolog érdekel. adják vissza a pénzem. és vissza is szerzem hamarosan...

vettem a madaras tescoban ezt azt. hazajöttem és a poklot bejártam ződcucc után. nem találtam semmit. ez már csak ilyen,

és most sherlock a holmes és jég a ger. és lucy is here...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Navégre előkerültél!
egész kibebaszott dizniben nem nő csimbász?! ez szomorú :S
vagy a huszonévesek már máshogy mulatnak? perrier ásványvízzel?! :D
puszi
Bori

Névtelen írta...

Mi van a dizni kárriereddel? arról is írjál! Atti valamit próbálj a fransziáknál virítani, mert itt nagyon súlyos a szitu. csak szólok, időben.
Bori