szerda, szeptember 26, 2012

candyshop

elgondolkoztam azon, ahogy a szülők a gyerekekkel bánnak...
eszembe jutott, hogy mennyire hagyják ködben őket és külön síkon rendezgetik közös életüket. ez a nagyfiúk dolga, úgysem érti meg, egyébként is fárasztó lenne elmagyarázni.

sokszor éreztem én is gyerekként, hogy elbeszélnek a fejem felett, fogom a kezüket és sodródom velük, de semmi rálátásom arra, hogy mi is történik.

ami külön említésre méltó, ahogy körbe szadizzák a gyerekeket az összes bolton, amitől persze megvadulnak, hiszen tele vannak jobbnál jobb játékokkal és maguknak akarják mindet. amit nem lehet. úgyhogy előveszik fegyvertárukból az egyetlen igazán hatásos eszközt és elkezdenek visítani. ami vagy bejön vagy apu rosszallását hozza magával...

de mi lenne vajon fordított esetben? nézzünk egy felnőttes dolgot, olyan helyet amitől a apu-anyu zsonganának be. tegyük fel a 7 éves pistike elviszi aput és anyut egy csodálatosan berendezett, hangulatos masszázsszalonba. ahol a nők kívánatosak, lenge ruhákban lejtenek táncot apu körül meg megcirógatva a már dudorodó apukát, csókokkal halmozva el kopasz feje búbját és olajos kézzel rajzolnak szivecskéket a sörhasára. majd amikor már az öregnek remegnek a térdei leültetik egy székre és amikor már nem bír magával és belemarkol az egyik pillangó kerek mellébe pistike a kezére csap, hogy "Hé, teszed le azonnal azt a csöcsöt??? Nem szólok még egyszer, ha nem hagyod abba két hét szobafogság!"

eközben anyut egy másik teremben adonisz testű dzsonideppek veszik körül, pucéran kacérkodva és a fülébe nyalva. és amikor már kezdene belemerülni jön pistike " Anya, köpöd ki azt a faszt de azonnal! nem otthon vagy!!!"

jó, nem volt még gyerekem és tuti túl naiv vagyok. de sztem elég nagy szemétség állandóan ilyen frusztrációknak kitenni őket míg azon filóznak, hogy a konyhába Arieles vagy Micimackós konyharongyot kellene venni???

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

helyesbítenék: anyuci a drogériában tegye le a parfümöt/szuperkrémet :D
jah, gondok vannak!
tegnap babysitteltem egy amerikai Berlinben élő kislányt (5 éves), és nem tudta, mi a Coca cola (a poharán ez a felirat volt), és engem kérdezett :D szóval még nincs minden veszve! ez a jó hír
Bori