kedd, július 24, 2012

wide screen beauty

lenyomtam 6 napot a diliboltban. nem volt elviselhetetlen és meglesz a gyümölcse is mivel következő héten csak 4 napot kell melóznom. ki is számolom gyorsan mennyit idő van még a nagy hátraarcig.

68 nap. lófütty...

kértem állandós szerződést. manager biztosított, hogy támogat. de ez mint B terv szerepel a listán.

újra megpróbálkozom a lehetetlennel és otthon tervezem jövőmet.

első körben beiratkozom egy francia nyelvtanfolyamra. tavaly is ezt csináltam, csak elfogyott a pénzem mire megtanultam ragozni. nah most kicsivel több a tőkém mind anyagi mind nyelvtudási...

megpróbáltam visszavinni ma a bboxot annak a tetves buzitelecomnak, de nem vették vissza és vmi isten háta mögötti kisfaluba kell caplatnom vele. nem is minősítem. de. köcsög francia faszok.

puff...

eladtam a régi laptopom és beszereztem egy másikat. ma sikerült átvennem. azt gondolom, hogy most pár évig ez a kérdés le van tudva.

plusz megismerkedtem egy kislánnyal. icipici, mind életkorra mind méretre. huszonegy múlt és szakított a pasija szegénnyel, én meg nyújtom a vígaszt. többé kevésbé. tegnap tónál ültünk bele az éjszakába. kiskutyával és két nagy sörrel ami nem bizonyult elégnek. holnap elvileg találkozunk és megnézünk vmi filmet. talán a fight club-ot.

itt nyár van. kb két hete süt a nap. az emberek félmeztelenül fekszenek a gyepen és egymáson az ablakunk előtt. kicsivel balra focizgatnak. du felé pedig izzik a bbq és sült kolbi meg virsli szag terjeng. közben pedig egyszerre 5 különböző nyelven megy az eszmecsere. általában a spanyol a leghangosabb...

remélem este lesz vmi hoppáré. kedvem van hupákolni kicsit. asszem utóljára 2 napja sikerült randán bemulatnom.

Nincsenek megjegyzések: