szerda, július 18, 2012

blue monday/wednesday

itteni hétfő van, ami ugye szerda.

nem tom h írtam e de a boltunk teljesen átalakult. hogy jobb lett e vagy rosszabb még nem tudom, mivel két napja történt az egész. annyi bizonyos, hogy nincs reggeli műszak. így sokáig lehet aludni és igen későn lehet végezni. :(

kollégáktól is meg kellett válnunk. kb a társaság fele hagyta el a hajót. volt a önként mentőcsónakban, és akadt jópár aki a hajópallóról fejest ugorva. érdekes tény, hogy azok közül akikkel kezdtem én maradtam egyedül a boltban. remélem ez arra utal, hogy szimpi vagyok a managernek, mivel ma meg fogom kérni, hogy adjon egy állandós szerződést.

nem, nem akarok itt maradni és dolgozni amíg nagy kerek füleim nőnek és mikire keresztelkedem, csak óvatos vagyok a hazamenetellel kapcsolatban. októberben hazamegyek és ha találok munkát akkor ott is maradok. ha nem akkor nem várom meg amíg megint elfolyik a pénzem és megkörnyékez a depi, hanem visszajövök ide és tovább gyakorlom a nyelvet, teszem félre a pénzt és elégetem a személyimet és a lakcímkártyámat rituálisan.

a két dayoff eltelt, de semmi különös nem volt. persze mitől is lenne, ha itt gubbasztok a szobában. ahol van stabil internet. :)

de egyedül nincs kedvem bemenni párizsba. diznilendbe hét rendőr se tudna becipelni, kislányok meg vagy nagyon kislányok vagy nem állnak szóba velem. ki érti ezt? én nem.

munkába menést azért sem bánom mert legalább kicsit szocializálódom.

Nincsenek megjegyzések: