hétfő, július 30, 2012

breaking up

ma szakítottunk a bouyguessel. sikerült több hónap kínlódás után végleg lezárni az ügyet. visszaadtam nekik a modemet. ők visszautalták a pénzt és mindenkit óva intek attól, hogy bármiben is hozzájuk forduljon.

dayoff van. szeretem. már nincs is sok belőle. napra pontosan 2 hónap múlva jár le a szerződésem. az már nem is sok. arra még talán elég, hogy vmennyi pénzt félretegyek. de a világot nem fogom megváltani belőle. viszont le kell állnom a költekezéssel... ami nem megy könnyen.

beteg is vagyok, rámhapcizott egy majdnem egy mázsás olasz én meg azóta köhögök. kaptam mellemre is mami krémet. nem is rossz. olyan mint a vietnámi balzsam csak nem szedi le a bőrt az emberről miután bedörzsöli.

megismerkedtem egy kislánnyal, de bimbózó kapcsolatunkat elverte a jég meg az unalom. majd vízre szállt és belefulladt a kudarcba. vérszegény...

most főzök, bekajálok, alszom egy nagyot mentholos mellkassal, este pedig hirtelenfelindulásból megiszom amit találok. béka

Nincsenek megjegyzések: