kedd, július 10, 2012

lunatic lunettes

randim volt ma a szem orvossal. 13kor. ahogy lenni szokott ilyenkor az eső szakadt, így csurom vizesen érkeztem meg a tőlünk 2 városra lévő rendelőbe.

vizsgálgattuk egymást, majd rádöbbentünk mint kovács az ujjára, hogy a hiba abban lehet, hogy van nekem egy másik, régi szemüvegem, amit felváltva hordok az újjal és mivel a kettő nem ugyanolyan így nem csoda, ha az agyam lelöki a szíjat. mivel a régi szemü nem volt nálam, így megbeszéltük, hogy du 5-kor még visszamegyek egy vizitre.

addig hazaballagtam és a netet böngésztem.

beszóltam melóba, hogy késni fogok. az eső még mindig szakadt, megint eláztam. a doki ezúttal nem szarozott, bevizsgálta a régi szemüveget és felírta receptre. ehhez már hozzászoktam, nézzem ezen keresztül a világot. oké. az is kiderült. hogy a régi erősebb, így nem csoda, hogy erőlködött a kukkerkám...

bementem az optikushoz, mondtam neki h mi a pálya, ingyen kicserélik az üveget, egy hét és kész. elsírtam neki, hogy a csúnya eü pénztár nem akarja kifizetni. megértő fülekre talált jajjszavam. mondta, hogy jöjjek vissza egy hónap múlva és írunk egy új számlát. az ag2r meg bekaphatja...

a meló olyan amilyen. bár most éppen minden megváltozik. bezárt a bolt és átalakítják. plusz a legnagyobb bolt címet átvette tőlünk egy újonnan nyílt borzadály. és a dizni sem hülye, úgy alakította ki kijáratot, hogy kötelezően el kelljen haladnia minden hercegnőbe belefáradt családnak az új bolt előtt.

mi megmaradunk játékboltnak. és csak du + este leszünk nyitva. esély a magánéletre nem sok ilyen beosztással.

az emberek felét elküldték tőlünk mindenféle más boltokba. sajnos a jobbik felét. főleg az újakat, akikkel együtt kezdtem. egy haverom tegnap utazott haza.

én most itt ülök dayoffon. este buli, lesz keverőpult meg minden. az utóbbi egy héten más se csináltam csak esténként berúgtam a haverokkal. beindult a nyár és szerencsére a szociális életem is kezd kivirágzani.

Nincsenek megjegyzések: