péntek, július 13, 2012

running and passing

passing and running...

még 2,5 hónap van hátra és lejár a szerződésem. kerítenem kell egy másikat. de nem olyat amivel még isten tudja meddig bolti eladó leszek. azt inkább kihagynám. inkább lennék árufeltöltő. bármi csak ne kelljen a vendégekkel baszakodnom. kivagyok tőlük. mindenhol ott vannak. hangosak, büdösek.

franciául nem tanultam meg. én hibám. lusta dick vagyok. persze jobban beszélek, szinte folyékonyan és borzalmasan helytelenül. de már alig van amit ne tudnék elmondani. persze rohadtul fáraszt a dolog.
ez a tudás még mindig nem elég, hogy munkát vállaljak vele otthon, de ahogy olvasom a híreket nem is nagyon akarok hazamenni. csak a barátaim hiányoznak nagyon. kurvára. ami lehet, hogy hazavisz. meglátom, mennyi tudást és pénzt sikerül a végére felhalmozni. és persze, hogy milyen lehetőségeim lesznek itt.

ahogy most látom, elég nagy esély van az új szerződésre, mint eladó. méghozzá nem is időszakos, hanem rendes. amiben az a fasza, hogy sok ajtót kinyit. szó szerint is. kiköltözhetek innen, ha akarok.

de nem merek. magányos vagyok így is hogy 830an lakunk együtt. tökegyedül, barátok nélkül, inkább bele sem gondolok. i would not make it.

az utóbbi időben a dizni fashion-ban dolgozom, csak női ruhák. eszembe jut, ha lenne bnőm melyiket akarnám lehámozni róla...

btw megismertem egy kislányt, a boltban. igazán helyes. de beszélgetni még nem sikerült vele pár szónál többet. mivel ma lesz ott az utolsó napom, ideje megkérdeznem, hogy találkozna e velem vmikor.

végére jutottam a szemüveg kálváriának is. illetve ha nem is a végére, de mérföldkőhöz. olyan lencsét tettek bele, ami megegyezik a régi szemüvegével. így simán viselhetem, anélkül, hogy szédülnék vagy a fejem szét akarna robbanni.
ahogy az orvos mondta, ezt most hordjam még álmomban is. okay doc
ami még hátra van az 1 hónap múlva a 300 euro visszaszerzése. de van rá szépen esély.

lassan indulnom kell megint. zárni. egy geci unalmas kisboltba. ahol az utolsó 3 órában csak tettetni kell a munkát. így gyakorlatilag megáll az idő...

Nincsenek megjegyzések: