szerda, április 20, 2011

dayoff2

ma még mindig szabadnap van. tettem egy kellemes sétát a déli hőségben. gondoltam veszek vmi innivalót és banánkát és kidőlök napozni. csakhogy mire elértem a boltba meg vissza, jó egyórás séta volt, annyira elegem lett a melegből, hogy ki sem akarok mozdulni.

ám.

mikor benyitottam a lakásba a nappaliban találtam a az őrült spanyolt, amint a kanapén feküdt tökig pincérszerkóban.
- mi van?? szabadnapos vagy? - kérdeztem
- nem, kirúgtak. - mondta félig angolul félig franciául spanyol akcentussal, ami magyarán annyit tesz, hogy érthetetlenül.
megmutatta a levelet, melyben a hotel managere közölte vele, hogy nem annyira elégedett a munkájával, mint amennyire látni se akarja a pofáját többet.
ezzel mindannyian így vagyunk, csak nekünk itt nincs levélpapírunk.
a csóka túltesz gasmi-n is, aki tavaly borzolta az idegeimet.
ismeritek azt a típust aki amint elkezd beszélni hőbörög? nem mondatokat fűz egymásba, hanem, mint egy rudapithecus bömböl. és ami még a hangjánál is rosszabb az a szaga. a testes emberek alapból hajlamosak többet izzadni szvsz, de ez itt ahogy jár, mint egy éti csiga húzza maga után az izzadt testszagát. azt mesélte, hogy dizni előtt egy állatkertben takarította a ketreceket, de onnan is kirúgták, mert a görények fellázadtak.
szóval bezárkóztam a szobámba. kinyitottam minden ablakot és a nap hátralávő részében elkerülöm őt.

Nincsenek megjegyzések: