péntek, április 08, 2011

alice

ez lett a halacska neve, amit itt felejtettek immár 3 hete. el van velünk. szinte szavát se hallani.

nem úgy a spanyol flatmate. aki folyamatosan küldi a szöveget olyan angolsággal, hogy belefájdul az ember füle. zoli még hallgatja, én már a mondat felénél felállok és bemegyek a szobámba. nincs kedvem smúzolni vele.

eltelt még egy hét. ami péntek lévén furcsa lehet, de itt más időszámítás van. ma még bemegyek és lenyomok egy reggeli shift-et, majd 2 nap jól megérdemelt pihenés következik.

nem tudom mikor adtam hírt magamról utoljára, de ez a hét elég sűrű volt. du-este munka. rohanás a buszhoz. 23ra hazaértem, majd bandáztam itt a népekkel.

voltam egy spanyol sznapi buliban, ahol mindenki cowboynak volt öltözve. éjjel egykor ránk támadt kb 20 indián. fél óra múlva a biztonsági őr. aki szerint a rendőrség érkezéséig még úgy 20 perc van ha nem halkítjuk le magunkat azonnal.

én kollégákkal iszogattam az egyik sarokban, külön jó, hogy a teamleader-em is velünk szlapált.

zoli visszajött MO-ról. egyik este átmentünk albertohoz, akinél igen fura társaság igen furán bulizott. volt rengeteg hangszer, alkohol, meleg, részeg angol lány, karaoke, részeg orosz lány. részleteket nem írok, mert már indulnom kell, de a lényeg, hogy jól éreztem magam.

folyt köv

Nincsenek megjegyzések: