vasárnap, április 10, 2011

billy bobs

nah itthon végre. éjjel 2kor.

ma dayoff volt. takarítás, ebéd készítés, kis napozás, délután ismerkedés, sörözés, este ugyanez, éjjel dsn village, posh pub és fos diszkó.
kb mint cipruson a bar street. onnan is ki lehetett kergetni a hangulattal és zenével, itt is 13 percig bírtam. maximum. amikor tavaly itt voltam se tettem be a lábam, most gondoltam adok neki egy esélyt, főleg a kollégáim unszolására, de ez a mainstream-nek az elviselhetetlen fokozata.
keresnem kell a közelben egy underground klubbot, vagy le kell tennem arról, hogy én itt bulizni fogok. már ami nem a házibulit illeti. mert abból akad elég a boiserie-ben.

készítettem ma pár képet, de sajnos használhatatlan lett mind, így holnap újra póbálom.
fáradt vagyok és kicsit éhes is. de igyekszem elaludni.

az élet szép. az ég kék. a víz nedves. a nők titkolóznak.

Nincsenek megjegyzések: