péntek, április 01, 2011

1/4 24

péntek este. éjjel.
úgy eltelt a so called 7vége, mint a sicc. még a gugli sem tudja mi a sicc. a cicén kívül. mindegy.

szombat-csütörtök reggel felkeltem. később mint terveztem. vagy 3 órával. de sebaj. attilával meg volt beszélve, hogy elmegyünk a parkba csekkért majd az auchanba népélelmezést megoldani.

a parkban felhívtam a boltomat, hogy látták-e a pénzem. nem. a service pay látta. de a régi boltomba küldte el. elmentem érte. örvendeztem vala.

okosan a számlámon hagytam az összeg felét. és ha a fene megharapja a fenét, akkor sem nyúlok hozzá. még nem tom mire gyűjtök de tuti nem autóra és nem arra h otthon télen feléljem a hideg undorságban.

a nagyboltban elköltöttem rengeteg zsoldot, de most a vörös hadsereget és 2 hétig táplálhatnám.

sajnos az időből kifutottam. így a nagytakarítás kimaradt. de nem volt gond, szerencsére nem sznob a kisasszony. beszélgettünk, zenét hallgattunk, kapott tortát miki egereset, szó szót követetett, leszállt az este, a szó még mindig követte a szót, kb így el is kergetőztek hajnalig, amikor végre aludtunk 3 órát. reggel még mindig fogócskáztak a mondatok, sétáltunk tó körül. nem egy városliget de van ebben is kacsa.

du a lányka hazament, én át attilához, főztem ebédet holnapra, gépeztünk és itt tartunk most. álmos vagyok. odakint party tombol. energiám szinte semmi. a forró fürdő is holnap reggelire marad.

most 5 nap munka jön. semmi különös benne. max annyi, hogy a jövő héten 3 szabadnapom lesz hála a szervezésnek és lehet h meglátogat dodoka, aki megjárta afrikát és olyan rég nem láttam, hogy az már túlzás.

Nincsenek megjegyzések: