hétfő, március 21, 2011

munka utan

egy órája hogy itthon vagyok. most hogy emi mindenféle finom kajákról irogat megéheztem. asszem összedobok egy tunéziai rántottát.

mivel még kevés embert ismerek így lassú az élet. nem nagyon van mit csinálni munka után.
de ez 1-2 hét és megváltozik.

melóban ezúttal nem műanyag puskákat árulok, hanem hercegnő jelmezeket. odavannak érte a kiscsajok. anyuék meg adják érte a 70 eurot. agyeldob.

munkatársakat nagyon megkedveltem. közvetlenek és jó fejek.

a napom fél kilenckor kezdődik általában. eszem egy gyümölcsös müzlit. ez az új hobbim itt. készítek vmi ebédet, mert semmi kedvem a menza kaját enni. bemegyek melózni. hála a menetrendnek mindig van több mint félórám lebzselni. munka eltelik. hazajövök. azonnal bevetem magam a kádba. ettől új erőre kapok. és azon filózom, hogy mit is kezdjek magammal.
béke van és nyugalom plusz a tudat hogy nem vagyok semmirekellő.

kiszámoltam hogy októberig kb 190 nap van hátra. de ez a visszaszámlálás most egészen más mint a tavalyi.

holnap még munka majd 2 szabad nap. akkor majd beszámolok részletesebben a semmiről.

peace out

Nincsenek megjegyzések: