szombat, március 19, 2011

le premier jour

ami persze nem igaz vagyis csak részben.

a kapun simán bejutottam. meg is voltam lepve. tavaly a vérem szívták amikor ID card nélkül akartam átcsusszanni a biztonsági őrökön. az adminisztrációval minden rendben ment, leszámítva, hogy a rendszert nem értesítették a munkahelyemben történt változásról. mindegy. butik butik.

munkatársaim kedves rendes emberek. mosolyognak, bienvenue-znek. megmutogatták a 3 boltot, ahol szolgálatot teljesítek, megnézették velem az összes tűzoltó készüléket és ismertették az evakuációs tervet. azt sajna nem teljesen értettem meg de majd futok amerre látok ha jön a francia godzilla.

megismertem egy ír hip hop rajongó mókust. árultam a mikiegér füleket ésatöbbit ésatöbbit.

itthon csend van. roomiem éjjelig melózik, a szomszéd szoba fiú lakója vajazó késsel szeleteli a csirkemellet, elutasítva az opinelt. pedig ennél franciább bicskát nem tudtam felajánlani. nyesedék a la dsny a mai menü.

szombat este van, holnap 1453kor kezdek. rockandroll

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi, eddig nem tudtam, h így hívják a bicskámat. Az egyiket. ;P
Kitartás,
Boribon