péntek, március 18, 2011

after the rain comes sun

esik. eddig nem csinálta. de most esik. és ez álmosító. meg a sör is az. meg a rakott krumpli.
úgyhogy ma du szundikáltam is 2,5 órát. az immár berendezett szobámban.

hála az alapos aknamunkának minden a helyén volt. jött ma 29 ember, mindenkit a másik helyen szállásoltak el csak engem tettek a tutiba, mivel már 2 hete ezen mesterkedtünk.

van net, rend és tisztaság. a szomszéd szobában 2 francia. egy fiú és egy lány. 20 évesek. nem sok vizet zavarnak. bár most az átlagnál hangosabbak, mert itt a lány 18 éves húga és annak bnője.

én roomiem magyar srác, ismerem a tavalyi turné óta. béke és nyugalom van.

tegnap este bevágtunk egy jópár sört és egy üveg portoit. tettünk 2 kört a lakóparkban hátha ismerősökbe botlunk vagy vmi hangos, fújjabelemjönki buliba de egyik sem jött szembe. így éjjel 1 körül elaludtam.

ma bementünk val'd europe-ba. elintéztem a belépő papírokat. bevásároltunk a rakott krumplihoz és itthon elpakoltam a ruháim, cuccaim.

estére elszaródott az idő és ez megtorpedózta a kimozdulási kedvem is. meg a tény h holnap lesz az első napom és nem kellene félhullaként bemenni.

hátra van még mára a borotválkozás hálátlan feladata.

franciáink megkínáltak vmi zöld citromos brazil koktéllal. cukornádból készült ital. édes, ennyit tud...

holnap majd megírom milyenek az új kollégák.

peace out

Nincsenek megjegyzések: