szerda, március 23, 2011

clockwork

vázlat egy történethez...
franciaország, első szabadnap. egy hete jöttem ki. paprikás krumpli fő. egyedül vagyok. csak az aranyhal úszkál a konyhapulton a gömbakváriumban. hangszórókból francia house szól a lábas rotyogása mellé.

tegnap este 21kor hazaestem munkából. azonnal bemásztam a kádba és a 20 perces lubickolás kimosta a fáradtságot belőlem. roomie-m éjfél előtt nem volt várható, programom sem volt, egész addig amíg nem ismerkedem össze sok sok emberrel ez nem is fog változni. most nem annyira könnyű ez, mivel újak nem nagyon vannak itt, a régiek meg már betokozódtak. annyi előnyöm van hogy ismerek eleve pár embert. de ez még nem elég arra, hogy állandó legyen a pörgés.

munkában szóltak, hogy a hajammal csináljak valamit, mert állandóan a szemembe lóg és különben is, miért nézek ki úgy mint egy homeless.
ezúttal nem hupákoltam semmit. megígértem h másnap meglátogatott egy bordélyt, nem, borbélyt és pontot teszek az ügy végére. pedig idén már voltam fodrásznál januárban.
nade milyen ügyes vagyok? semmi visszapofázás, hanem teljes behódolás. hehehehe. olyan boldog kicsi fogaskerék vagyok, hogy a szívem már nem dobog, hanem ketyeg.

időközben a daft punk szólamaitól lehullt a falról az odaakasztott fonott cowboy kalap. :)

szóval este pihenősre vettem. aludtam.

reggel 10-kor ébredtem. összeszedtem magam és bementem dsny-be. ott a fodrász. bejött zoli is aki a roomie-m és hetero élettársam. nyissz nyassz és úgy nézek ki, mint... hát nem tom furán rövid a hajam ennyi plusz meg vagyok borotválkozva. a tükröm nem ismer rám.

időközben elkészült a paprikás krumpli. megkóstolom.

jövő héten találkozom egy francia lánykával, akivel tavaly együtt dolgoztam és nagyon szimpatikus volt. nagyon kis visszafogott lányka. szavát alig hallani.

fura itt a krumpli, sokkal édesebb mint otthon.

ohh ahogy látom ma van kinky szülinapja. háát boldog szülinapot drágaság. hamár szülinap akkor egyetlen kedves vámpíromnak is boldog szülinapot. még valaki? senki?

legyetek rosszak otthon. peace out.

Nincsenek megjegyzések: