péntek, március 18, 2011

the 2nd coming

ime a masodik eljovetel.

pakolasztam egy hetig, mivel a lakast is atadhato allapotba kellett helyezni. ez sikerult is sztem. olyan szep tisztasag es rend lett hogy sajnaltam nem csinalok ilyet gyakrabban.

most a repteren ulok, vegre be tudtam csekkolni, es elmult a bombariado. nem találtak semmit csak egy csomag robbanocukorkat de a yard messze hires arrol h tudja a dolgat és nem biztak a veletlenre.

emberek ucsorognek mellettem ujsagot olvasva, az orrukat turva, mikozben kerdezobiztosok arrol faggatjak oket h mikor hogyan vettek repjegyet es mennyire elegedettek a eletszinvonalukkal.
engem is megkerdezett de a kifejto valasz helyett szerencsejere csak egy minden okes-t kapott. pedig ha olyan kurva elegedett lennék akkor nem ülnék most itt.

francia tyukok ulnek velem szemben és mar hianyoznak a magyar lanyok. :)

ma van szent patrik napja. nekem az vmi ír unnepnek tunik de izgatottak a franciak is. mindegy. jo alkalom egy welcome partyhoz.

portoi lesz az tuti. mas meg nem is kell.

ejjel egy van

megjottem.

minden rendben. olyan ez mint anno a soltvadketri uttoro tabor, csak kevesebb mozgalmi dallal. es sokkal tobb alkohollal.

barataim. es en. azt akarom mondani nektek es magamnak hogy minden rendben van/lesz es igyekszem kihozni a maximumot az ittletbol az eletembol.

peace out

i love you all

Nincsenek megjegyzések: