kedd, szeptember 07, 2010

nikita

és azt ismeritek, hogy két ember bemegy a boltba és az egyik kenyérpirítóval jön ki?
nah pont ez volt tegnap. isteni jó. már csak egy turmix kell, vagy botmixer. és teljesen felszerelt lesz a konyhám. ami még hiányzik az a fürdőkád. de azt nehezebb lőni.

ma reggel 0830kor ébredtem. magamtól. csodás napsütés szűrődött be a még le nem tisztított ablakon. nehezmre esett lemászni a galériáról, de erőt vettem magamon és nekiálltam reggelit készíteni. a disney és az eddigi itt létem alatt teljesen leszoktam a kakaó ivásról. nem is volt kedvem nyuszis kakaót venni, besokaltam az ízétől a hosszú évek alatt. viszont találtam itthon igazi kakaóport. amit főzni kell. cukrozni. isteni íze volt.

vártam a szerelőt. hozta a netet a hóna alatt. szakállas hippi féle csóka, csinálta a dolgát. néha kicsit morgott. hip hop készen voltunk. azóta úgy megy a net mint a sicc. btw rákerestem most a sicc-re és a cicán kívül nem találtam semmit.

a net bekötését meünnepeltem pár filmmel és játékkal és a munkakereső portálok átböngészésével. elküldtem egy cv-t.

beugrott hozzám pierre, ha jól emlékszem a nevére. raszta mókus cseppent infantilis talán. vagy különc. nem beszélgettünk túl sokat. ő elvolt a nettel, én a fürdőszobát takarítottam. majd lelépett.

du elindítottam egy filmet, de bealudtam rajta. közben pedig fáztam. létezik ez? szeptember eleje van és fázom itthon a lakásban. ocsmány egy dolog ez. ennyire szétkúrtuk már az időjárást, hogy nyár után azonnal tél lesz? befűteni eszemben sincs. még nem.

este találkoztam nyúllal. rég beszélgettünk. beültünk a zsinagóga mellett lévő sörözőbe. ilyen olcsó helyen még nem voltam. kicsit utasellátó jellege volt, de cseppet sem zavaró.

most pedig itthon egyedül. nézem a kis francia assasin csaj történetét, közben vacsizom és kezd utolérni a magány. de kicselezem. :) vannak módszereim. filmek, könyvek, zenék és alvás.

Nincsenek megjegyzések: