hétfő, szeptember 13, 2010

my little head...

rusnya fejfájással küzdök egész nap. nem az igazi. nem múlik. csak alszom egész nap.

ha fel is ébredek, akkor is visszaalszom.

tegnap este beugrott vámpír és pierre és csibe. elég fáradt kis társaság voltak, de a kacsazsír és a lilahagyma csodákra képes.

beszélgettünk, youtube-on mindenféle fura állatot néztünk. plusz a 100 legszegényebb oldalon szavazni lehet csibe által készített videóra, ami igazán jól sikerült. több színt a palettára a címe

jujj a fejem... :(

miután vámpírék hazamentek, átjött tiloska. bekajáltunk a rakott krumpliból amit délután sütöttem. beszélgettünk, chill-eztünk. olyan mintha megint randizgatnánk. :)

a kálváriám reggel kezdődött. miután magamra maradtam és elkezdett a fejem szétesni.

megnéztem egy filmet. children of men a címe. bőgtem mint egy gyerek.

kerestem munkát is. már amennyire annak lehet nevezni a 3 portál végig böngészését. semmi. zéró. nada. 0. :(

a nap további része alvással telt leginkább. ebéd. alvás.

mester ajánlására elkezdtem egy sorozatot nézegetni. ásó kapa fakanál v mi a címe. kezdő parasztoknak jó. ez van most. semmit semerre, senkivel.

Nincsenek megjegyzések: