hétfő, szeptember 20, 2010

lady gyagya - telefón

e e e e e eeeeee e eeeeee e e e e e ee e eeee

elénekeltem

a múlt héten nagyon nagyon ügyes voltam és dolgoztam 3 napot. éjjek én. hogy ez jelenti azt hogy van munkahelyem azt nem tudom. beugró voltam az informatika világába. első alkalommal puccos 5 csillagos hotelben, a másik két napon nomádként sátorban bokáig esővízben.

de legalább voltam nagysportágat választani. volt pár ami megtetszett. pld a What The Fuck Kung Fu /WTF Kung Fu/, vagy ennek helyi megfelelője az ősmagyar szittya Baranta. tévhit, hogy őseink lóról hátrafelé nyilaztak. most tudtam meg. Chuck Norrist megszégyenítően lóról jokogerit nyomtak, néha pedig egy félfordulatos pörgőrúgással vették be a pusztát.

de volt ott egy sátor, a nyúlon túl, amit megközelíteni is maga volt a veszedelem. álcából 2 asztalt tettek ki, pár székkel. ám a széken 60+ éves mesterek ültek. magukat rádióamatőröknek hívták, de ez is csak megtévesztés. profik voltak. ott ültek és fénysebességgel fogták be Peru 3-at. majd tekerintettek a gombokon egyet és már a Kossuth jött de DOLBY-ba!!!!

ki lehetett még próbálni a síelést hó nélkül, a korcsolyázást jég nélkül, a sárkányrepülést Süsü nélkül, az evezést csónak nélkül.

első nap isteni birkapörit kaptunk. finom hússal és sok csonttal. sztem sebészek külön raktak csontokat a birkába, mert ennyi alapból nincs.
második napra pizza járt.

a munkáról annyit még tudni érdemes, hogy nagyon szerethető tekknikusnak lenni. a munkaidő hosszú, de ez egy ilyen műfaj.

megkaptam a mobilszámlám és rohamot kaptam. 18 eft. mijazistentől? mit tettem?

kiszámoltam h legtöbbet vodát hívok, mivel öcskös vodás, tiloska is az. emiaat meg mert én té-s vagyok az egekbe szökött a számla és a vérnyomásom is. gyors fejszámolás után öcskössel elmentünk és vodára cseréltem le magam, amivel egyidejűleg megváltozott a számom is. ide nem írom ki, mert még én sem tudom, mindig elfelejtem.

tegnap este átjött vámpírka. dumáztunk kicsit. én későig itt kockultam a gép előtt, majd felborultam. ma este találkozom Tilossal. el akarom intézni ma a van e munkahelyem kérdéskört. más terv nincs. jah de. bevásárlás. holnap pedig interjú valami bútor cégnél. nah az lesz még érdekes.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na mi van?
Boribon