hétfő, szeptember 06, 2010

legyen világosság

és lőn...

este fél 10. itthon., igazán itthon. sőt egyre otthonosabban itthon.
narancssárga szobám immár tejeskávé a tetején habbal. ég és föld. világosabb, nagyobb, otthonosabb. szeretem. tökéletes kezdés egy tökéletes új élethez egy tökéletes másik lét folytatásaként.

a festés kemény meló volt. fáni választotta a színt, sinkó segített hazacipelni én festettem és ádi öcskös jött a végén befejezni és rendet rakni. itt kell még megemlítenem vlagya hasznos tanácsait és emi+lipi bakelit válogatását. maximum respect barátaim.

ma hétfő. reggel 0830kor keltem. lementem a boltba a madárkáknak magokat venni. magamnak kenyeret és kolbit.

megnéztem a robin hood 2010es feldolgozásást. nem értettem semmit. ilyen egy béna történetet még nem hallottam. mindegy. anno kevin magasra tette a lécet, pláne a negatív főhős az "és idén nincs karácsonnyal"...

a hátam annyira fáj, hogy még ülni is csak hasonfekve kényelmes. valszeg az hogy két napig a plafont leste betett neki. egy hátmasszázs csodákat tenne, de nem érem el, más meg nem nyomkod.

14re interjúra voltam hivatalos. a hapci társaság keres telefonfelvevőt. legviccesebb, hogy egyszer már lenyomtam ezt a kört. ugyanerre a pozicióra. akkor sem sikerült jól a műszaki teszt. most sem. de most legalább a személyes beszélgetés része jobb lett.

asszem...

a műszaki résznél oda ahol olyat kérdeztek amihez hozzá se szagoltam annyit írtam, hogy majd a 3 hét betanításnál megtanulom.
legjobb mégis az angol vizsgáztatás volt. egyrészt a csóka aki angolul feleltetett minket nem beszélt túl jól angolul. másrészt szitu játékot akart velünk játszatni. ő volt aki betelefonált, és elmondta h az outlookban az SSL vagy mi nem megy. nekem erre kellett reagálnom.
reagáltam is. mondtam neki, hogy i have no idea what r u talking abt. i am not working at the HAPCI i know shit abt these things yet, but i can ask someone or u could ask sthing else to test my english skills.
kérdezett.

ezután bementem a KH bankba. ott aktiváltam a bankkártyám, felvettem vmennyi cash-t és elmentem a lovardába. megnéztem olivért. rajta borikát. olivért betettük a garázsba, mi elmentünk az Árkádba égőt és hamit lőni. azóta van itthon fény. a hűtőben is. isteni.

most tarja sül a sütőben, sörrel locsolva ahogy cukorka tanácsolta. elégedett vagyok az életemmel. persze egy munka kell még, hogy teljes legyen a kép. de a társkeresés most nem izgat. túl intenzív volt. szeretettem persze, de sokat kivett belőlem.

"We don't have the time for psychological romance
No romance, no romance, no romance for me and mamma
Come on baby tell me what's the word"- plusz pontért előadót meg lehet írni...

holnap reggel elvileg a HAPCI jön hozzám. netet kötni. masnira. ámen. most is van de a mostanit vhonnan nyúlom.

szeretet béke van. lehetne teljesebb, de akkor az nem én lennék. vagy nem ő lenne. vagy még nem ismerjük egymást.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az előadó a Cameo..:P

És hát..sajnálom, Attika..:(

M.

s65 írta...

ott a plusz pont és ne sajnáld M. szeretet, béke van.