szerda, május 12, 2010

u give me fever

nah akkor írjak

begubóztam teljesen mióta lelépett a csajom. nincs semmi baj a wilágon. hiányozik persze, de hazamegyek nemsokára és együtt leszünk.

a munka visszatért a normális kerékvágásba. nem dobálnak ide oda, btm photo stabilan, ami jó, mert szeretem ott... nincs is miért hupákolnom most. pénzem is akad még.

azt figyelem hogy mindenki kiszemel itt egy célpontot és arra fókuszálva próbál életben maradni. nekem ez a hazamenés valamennyi credittel a zsebemben. a többiekét nem írom le mert felesleges, de tény hogy pusztán a munka miatt, vagy mert szeret itt lenni senkit sem találok.

volt valamelyik nap egy beszélgetésem egy kollégával, aki svédország színeiben kérdőjelezte meg minden mondatom, amit a kommunáról meséltem neki és mindenben szabadságának megcsorbítását látta. számára ha megvan a saját keresete akkor megvan a saját szabadsága is hiszen azt csinál a pénzével és pénzéből amit csak akar, így nem is érti miért akar bárki is kommunában élni és a kapitalizmusban az a gyönyörű, hogy teljes és szabad életet kínál. próbáltam neki elmondani, hogy próbálja ki egy két évre magyarországon a magyar fizuból expresselni himselfét, de eszében sincs. persze nem emiatt volt szép a longoban. csak vicces voltm ahogy minden mondatomra lecsapott, hozzá kell tennem, hogy eddig ősök tartották el és a fizujából persze hogy csak magára kellett költenie. kiváncsi lennék változik e a véleménye úgy 10 év múlva.

számomra a kapitalizmus haldoklik. hofinak volt igaza mindenben. :) szarra se jó. csak hogy még többen éljünk ezen a bolygón, de a minőség helyett csak a lélekszám nő. nem tartom jónak, hogy kitoljuk az átlagéletkort. és miközben mi emberek mindenféle gyógyszerekkel tartósítjuk nyomorunkat, ami egyébként egyedül azért van hogy addig is termeljünk és fogyasszunk a környezetünket felelőtlenül pusztítjuk. mert azt majd úgyis csak pár száz év múlva fogják megszopni, addigra meg nekem úgyis végem a kölöknek is de talán még az unokáknak is.

persze ott is egyre többen élnek ahol nem kapitalizmus van. nem lehet mindent erre fogni.

egyre inkább szimpatizálok a 12 majom gonosztevőjével.

de emberölő vírus helyett nekem bőven megfelel az is ha kicsit puffogok és összetákolom a farm projectem. egy noé bárkáját. egy deserted islandot. egy elefántcsont tornyot. egy vault 101-et.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem beszélni... CSINÁLNI!

Névtelen írta...

olvasni... nem beszólni!!!

s65