hétfő, május 17, 2010

nézd má gizinek véleménye van...

anyám rámhozta a mega parát...

írja skype-on, hogy beszéljünk error van. nah kész, ennyi is volt. agyam ledobta a szíjat. csak nem öcskössel van valami??? el nem tudok képzelni rosszabb dolgot... de szerencsére nem.

még nem derült ki, hogy mi az error, de öcskös egyben van, és ennyi a lényeg.
anyuval meg majd ledumázom h mi a szitu ha végre stabil internet lesz...

ez a mai volt az 5ik nap melóban. még van egy holnap és 1 nap pihi. kértem fizuelőleget meg is kaptam. csekken ahogy kell, ha már van bankszámlám. de ma leadtam vmi rib számot.

holnap elmegy a dokihoz mert a konditerembe anélkül nem lehet beiratkozni. ilyen egy puhapöcs franciákat basszameg.

gyurogatok amíg el nem jön az idő h végre haza húzzak innen. mint a vadliba. júli legvégén leteszem a lantot.

tegnap találkoztam kristivel és morfoval. végeztem a munkában 1730kor, bementünk a parkba felültünk erre arra. volt amire kétszer is.

vacsiztunk finomat, elbúcsúztunk. én aludtam éjjel mint a tej.

Nincsenek megjegyzések: