vasárnap, május 09, 2010

ne lopj,,, és ne tőlünk...

hello,

nem írtan sokáig mi? pedig volt itt minden. sőt, annyi történés volt, hogy időm sem jutott tollat ragadni.

elmúltak a szűkös napok. most sincs persze habzsi dőzsi, de már nem azon filózom, hogy a kacsákat a tóból vagy a nyúlakat a megállóból cserkésszem be.

a fizumat felvettem egy kedd reggel. azonnal vigyorogni kezdtem és lakomát csaptam.

másnap megérkezett tiloska. kimentem elé a santa fe hotelhez, oda clint eastwood alá. rendesen másfél órás késéssel megérkezett. hazajöttünk, együtt voltunk egészen ma reggelig. nagyon jó volt. imádom a csajt.

voltunk párizsban, kutyagoltunk rengeteget, láttunk ezt azt, a legtutibb akkor is a temető volt.

másnap diznilendben garázdálkodtunk. pörögtünk, zuhantunk, nevettünk sokat.

harmadnap aquarium tengeri herkentyűkkel, csikóhalakkal.

lőttem új laptopot is, ezeket a sorokat is arről írom.

ma reggel felkeltünk, elköszöntünk, bementem melózni, hazajöttem és egy levél várt. szegény lányka még a reptéren dekkol hála a hamufelhőnek. marad a vonat... fakszék

az itteni kiküldetés annyira lesz rövid amennyire csak lehet.

Nincsenek megjegyzések: