szombat, május 01, 2010

szánkig ér a szar

éljen május elseje

a munka ünnepe. amikor is munkaszüneti nap van. persze nem nekem. hanem a mindenki másnak. pld a bankoknak. ami azért is nagyon jó, mert így a fizetésem nem más, mint egy darab fecni. ételt nem adnak érte. bérletet nem adnak érte. biciklit nem adnak érte. és még sört sem adnak érte. de mivel mindezen boltok is zárva vannak, így ma egyébként sem kapnék még egy lófaszt sem a seggembe.

vasárnap alap h zárva a bank. hétfőn is. maradt a kedd. amikor még nem tom mikortól dolgozom, de imádkozom, hogy annyi időm még legyen, hogy reggel valahogy elmenjek és beváltsam. persze jó kérdés, hogy odáig hogyan akarok eljutni, mert mától bérletem sem működik. így a munkahelyemre sem tudom hogyan fogok eljutni. mert a jegy 1,70 egy útra, ami durvább mint a szamársex.

szóval most adva van 4 nap, bérlet nélkül, bringa nélkül és elképzelésem sincs hogyan oldom meg. lehet sétálni.

kajálást megint csak nem tom, hogyan oldom meg... de erről már nincs is kedvem írni.

hogy legyen valami jó hír is.

még 4et kell aludni és itt lesz tiloska. ennél jobb hír meg nem kell...

tegnap megint a main street-en dolgoztam. egész jó volt. kedves emberekkel, a teamleader megkérdezte h nem túl hosszú e a hajam, mondtam hogy pont így szeretem, egyéb kérdés? nem volt neki. ennyiben maradtunk.

kicsit elgondolkodtam ezen az egész kérdésen. azon, hogy egy hosszú hajú nő esik nekem ezzel a kérdéssel. ami elég abszurd, mert ő hála annak, hogy az emancipáció lerombolta azt a konvenciót, hogy a nőnek a konyhában a helye és nincs beleszólása a dolgokba, hordhat nadrágot, keres annyit mint egy férfi és még teamleader is lehet. szóval anyukám be lehet szerintem fogni a kis szádat, mert a dolog oda vissza működik. lányok hordhatnak nadrágot és elégethetik a melltartójukat a fiúknak meg lehet hosszú hajuk.

éljen 68!!!!!

Nincsenek megjegyzések: