péntek, február 26, 2010

puffkarev

itt kopog a hangszórómból. a monoton dolgokat egyedül a zenében szeretem.

ma reggel öcskös felhívott, pont amikor őt készültem tárcsázni. jön hozzám. nahát :) bár minden így teljesülne. elmentünk a petzválba és a jogsi fecnimet becseréltem egy még kisebb jogsi fecnire. amivel el kell mennem tokmányirodába és becserélni egy harmadik fecnire. csak azért még fizetni kell 4 papírt.

sinkó elvtárs felhívta kalandozó figyelmem, hogy az útlevelem is le fog járni 2 héten belül. nem tudtam mi hiányzik. mert az is tokmányiroda és újabb fecnik plusz 6 papír.

vettünk egy madarat hazafelé és bekajáltuk. majd sokkot kaptam. a laptop hűtőventilátora vmiért nem indult el. ami nagyon nem tesz jót a procinak. tisztogattuk, piszmogtunk vele és újra a régi. de azért vert a víz. ragaszkodom a masinámhoz. szinte családtag.

öcskös bealudt, én úgyszintén. most, hogy nincs hó és a tél már csak percekig húzza, de a nap meg késik a melóból, így elég ramaty az idő.

ez a mai nem az én napom... úgy látszik későn fizettem be a számlát és berágott a témob. hogy dögölne meg. és írna előtte egy sms-t, h tisztel előfizetőnk. van még 72 órája és aztán csá. akkor tuti megkérdezném h miért is amikor hétfőn voltam a postán a csekkel...

Nincsenek megjegyzések: