kedd, február 23, 2010

flamenco

ráizgultam a spanyol gitárra. meg tegnap este a borra.
a tegnapi vezetés után olyan világvége hangulatba kerültem, hogy azt lehetetlen volt elviselni józanul. törni zúzni akartam a fejemben létező világot és megtalálni a reset gombot, majd rátenyerelni. néha elővesz az a hangulat, semmi komoly.

estére társam is akadt, átjött fruzsi, mert a holnapi farsangra gerilla harcos outfit kell neki. a ruhatáram bővelkedik military cuccokban. a vörös csillagos castro sapkát nem merte bevállani. :P

éjfélkor felmásztam a galériára, elindítottam a G I Joe filmet és még ez első lövés előtt mélyálomba szenderültem.

álmok...

egyre furábbak...

tegnap azt álmodtam, hogy nagyfaterral elmentünk tündihez és sinkóhoz egy szilveszteri buli before-jára. nagypapi sinkó haverjaival römizgetett és mindenki odavolt érte, én meg távolabbról néztem őt és nagyon szerettem és örültem, hogy velem van. majd együtt kisétáltunk egy ajtón...

Nincsenek megjegyzések: