szerda, február 27, 2008

spring

itt is vagyok
defragmentálom az agyam, összeszedem a gondolataimat és elcsépelek, begépelek pár gondolatot.

tegnap még arra gyanakodtam h midlife crisis-em van, de a wikipedia szerint nincs egy darab sem. max a fnm albumon. ma leredukáltam tavaszi fáradtságra.
idézem szó szerint: Ébresszük fel izmainkat is a téli zsibbadásból! Töltsünk sok időt a szabadban, sétáljunk, túrázzunk amennyit csak lehet. Tisztító hatású a masszázs is.
az izmaimat. ébresszem. jó. sok időt a szabadban. nnna ez nem lenne rossz. az igazság az h szeretett webáruházam egy szuterén helységben van beágyazódva. mellettünk a fogarasi út, annak minden romantikájával. azaz semmi. mire végzek itt a napocs már lemenőben. ergo a legyünk szabadban project majd áprilisban a kommunában kerül napirendre újra. túrázzunk. igen azt a 7végén meg lehetne ejteni. szivessen kitúráznék tatára pld. h megismerkedjek egy lánykával. e-kapcsolatban állunk és igazán élvezetes beszélgetéseket folytatunk. asszem soulmate-re bukkantam, ami éleg ritka. és a masszázs. nnna arra vágyom mint tengerész a rumra.

tegnap este hazasétáltam. nem volt kedvem főzni. megárt a sok konyhában töltött óra. kinyitottam 2 sört és befészkeltem magam jockey ewing fotelembe bámulva az Amadeus-t.
befutott egy hívás vickytől, h dániellel iszogatnak. átsiettem. éjjel 2ig beszélgettünk, tompultunk. reggel ébredés. megpillantottam vicky bnőjét.

most sztrájkolok. nyomtatókat kellene vadásznom, de már összeveszett az agyam jobb félteke a ballal és azon versenyeznek h melyik sorvadjon el elöbb. plus a tavaszi fáradtság. nem is tudom mi lenne velem ha nem hallgatnék közben gus gus-t vagy bee gees-t.

tervet kell szőnöm. mivel nem akarok már francia országban élni. mas de granier-ben. itthon akarok kis tanyát, amennyire csak lehet önellátót. az a fő csapásvonal. pár dolog még hibádzik. pld h mit is egész pontosan? hol is? kivel is? az egyetlen amit tudok az a miért is. de azt aztán tudom, tiszta szívemből...


Nincsenek megjegyzések: