csütörtök, február 28, 2008

maybe i am just searchin' for the truth

oké megvan az italom is. kényelembe helyeztem magam, fűzzünk szavakat, mint gyöngyöt.
mindig elfelejtem h hol hagytam abba előző nap. bár majdnem mindegy is. nem történik semmi különös. nem mintha bánnám.
tegnap este brassóit főztem, ez kezd elhatalmasodni rajtam. élvezem a konyhában történő matatást.

ma munkában inkább a saját dolgaimra fókuszáltam, mint sem az áruházat fejlesztettem. el is ment a napom azzal, h megszabadítottam a gépem a vista-tól. aztán h mégse legyek teljesen haszontalan bent maradtam és összehoztuk szabival a kereső egy részét.

most átjöttem vámpírhoz, azért is vagyok netközelben.
gyorsan telnek a napok. már 4 hete itthon vagyok. a kommunában azt mondtam h egy hónap és visszatérek. már akkor sem hittem el. egyenlőre az áprilist lőttem be, mint legközelebbi indulási időpontot. ami meg ugyancsak vészesen közeleg.
mi minden dolgom van addig? vegyük sorra.
- van egy adag pénz amit öcskösnek ki kell fizetnem, amit meg kell keresnem, de ha kimegyek akkor majd jön be pénz, szóval amiatt még nem érzem azt a kurva fojtogató érzést, ami erőt szokott venni rajtam amint meglátok egy sárga papírt.
- találkozni akarok sokat a barátaimmal, ez a része egész jól megy. sokat lógunk együtt a srácokkal.
- márciusban vlagyiknál farsangi buli, ami mindig nagyon emlékezetesre szokott sikerülni, és mivel (tudomásom szerint) már rég került sor ilyen jellegű mulatságra, ez a mostani kifejezetten metal lesz.
- fel kell keresnem egy sámánt is, bár egészségesnek hiszem magam mint a makk van ami must be done.
- kristi igéretett tett arra h meglátogat márciusban, szóval addig se megyek sehova amíg vele nem találkoztam

majd befejezem holnap

Nincsenek megjegyzések: