hétfő, február 25, 2008

gimme a cigarette pls... NOW

megnéztem ma a portámat, és látom kritika érte a ház elejét. ilyen is van. nem írok. ejnye bejnye. és kitől? mesteremtől. persze tudom szegénynek olyan íráskényszere van h a tollat (jelen estben a klaviaturhát) ki sem ejti izmos karjaiból. szóval most írok.
úgyis kezdek már begolyózni a nyomtatóktól. sokan vannak.

essék szó a múlt hétről. az hálás téma. meg más nem is jut eszembe.

ugye fr kismókus hétfőn lelépett, én magamra maradtam abban a hodályban. neki is álltam munka után kitakarítani és majd' minden nap főzni vmi finomat. nagyon élvezem ezt a foglalatosságot. főleg hogy nem 25-30 emberre kell főznöm. így napokig ehetek pld vboros marhapörit, palacsintát, paprikás krumplit. ha ügyesen csinálom, akkor 3-4 héten belül az összes kedvenc kajámat rogyásig végigehetem és ezzel megutálhatom.

péntek este vampírral átmentünk cuckáékhoz. before partyt tartottunk L & B elött. a before annyira jól sikerült h másnap megismételtük egy igaz underground goa szösszenet elött.

vasárnap halni volt kedvem. vligetben sétáltunk sokan jóbarátok, tologattam virágot, réka és dániel szeme fényét.
fura érzés volt az, h számomra még nem is olyan rég vmi lánnyal az oldalamon azon hülyültem h nnna majd én is így tologatom majd a gyermekem... oké a gyermek nem az enyém, de de de rohamosan közeledik. saját szüleinké válunk.

erre a hétre a terv... munka ugye az evidens. otthon a rend fentartása, julisuli és konyhafőnök ajánlata. mára húsos tészta, mert van meg darálthús.

kommunába még nem vágyom vissza, de ma már megnéztem pld a repjegyeket. így szokott kezdődni nálam...

Nincsenek megjegyzések: