kedd, augusztus 07, 2007

tomato warfare





1953
tudom, h ritkulnak a reportok, varhato is volt. most norika van itt latogatoban, erkezese nem volt zokkenomentes. kesett 4 orat, ugyhogy ejjel egykor mentunk ki erte a vonatallomasra. jol elvan, egyutt melozunk, bringazunk, beszelgetunk sokat.
tegnap este beruktunk vacsi utan. a lakokocsibol dongettuk a zenet es tancikaltunk meg vedeltuk a palinkat. nem tom mikor borultunk fel aludni, azt tom h nem sokkal ezutan en mar terdenallva hanytam a lk-tol par meterre. nem esett rosszul. reg hanytam mar alkoholtol, de azok rosszabbak voltak. terveim szerint a rofules kezdeteig minden nap berugok. otthon meg az elso napokban szinten. a seggem mar be van sozva, h hazamenjek. foleg h kiszamoltam a mr. scruff partyt.

tegnap meg paradicsom szedes is volt. atjottek gn-bol az elvtarsak, mert itt konzervaljak a zoldseget. kb. 25 gyujtottuk be a termest a szabadban. megkerdeztem h van e vmi specko tudnivalo, a valasz az volt, h az eretteket szedjem a rohadtakkal meg dobalozunk es mindenki celpont. nnna ez mar nekem valo. a kepek tanusitjak...

Nincsenek megjegyzések: