hétfő, augusztus 27, 2007

olvasssss

2007 aug 14 1619 marseille, airport

becsekkoltam, atvizsgaltak, nem vok tenorista, vettem egy narancslevet es nem talalom a konnektort. a laptop le van merulve igy kezzel vagyok kenytelen irni. (ezeket a sorokat of course geppel irom, csak milano repteren, ahol van konnektor) talan vmi biztonsagi eloiras nem teszi lehetove h bedugjam a kabelem veget a falba. kihalt a repter. nehany olasz uldogel elottem es hangosan hadoval. nem nagyon szeretem ezt a mediterran temperamentumot. hmm... megnezem a klotyot, hatha ott az aram. baszki nem ott volt. csak egy felmeztelen bizniszmen valtott inget. elektromossaghoz csak annyi koze volt h sokkolo latvany volt ez is. beneztem a duty free shopba is. a penztargep arammal megy... vettem alibibol 4€-ert egy zsak m&m's-t es szepen mosolyogtam. a holgy radugta a gepet a toltore. szupi. milanoban ugyis lesz 2 oram, majd begepelem ezt (haaat be).
kellemes ambient muzsika szol a hangszorokbol. hangulatos a repter, nyugalmat araszt. pedig indulas elott sokmindent ereztem, de nyugalmat azt nem. nem vok oda a repulesert.
beszeltem marcielle-el a fura erzesrol, amit a lanyok itt tartozkodasa elott ereztem, hogy a kommuna lakok huvosek velem es kicsit kizarva erzem magam. megnyugtatott, hogy ez teljesen normalis dolog es pontosan tudja mirol beszelek. o a kedvenc kommunistam. greg ugy jellemezte ot mint aki is natural high. igy szuletett. legtobb embernek szuletese utan az els dolga, h uvoltve sirjon, marcielle csak szetnezett es felrohogott.

nnna megjott a ropcsim. most all be a 26-os kapu ele.

fura erzes volt kipakolnom a lk-bol. nehez elhinni, h eljott a napja a hazamenetelnek. tapasztalatlan kolyoknek erzem magam, akaratosnak, aki miutan megkapja amit akart buntudatot erez. hogy miert? nem tom pontosan mikor, kb. egy honapja bekattant vmi a fejemben h haza akarok jonni. hogy muszaly korbevennem magam a barataimmal, talalkoznom ocskosokkel, buliznom es csajoznom, emberekkel beszelnem kulonben elmegy az ep eszem. aztan ez az erzes csillapodott amikor megjott borika es nem ereztem mar magam olyan kurvara szamkivetettnek, hiszen volt pajtasom akivel megoszthattam a gondolataimat. majd norika jott. most meg itt ulok, feluton haza. mar nem emlekszem pontosan arra az elkeseredett erzesre, a vagyra h megertsenek, csak tudom h bennem volt. tudom, h kell ez a tapasztalat nekem, maskepp fogok visszamenni a kommunaba. mert h visszamegyek az tuti. elmult az elso sokk amit ott ereztem, vege a nagy racsodalkozasoknak. tudom mi miert tortenik es a nyelvet is jobban ertem mar, rajottem, h van elet a coop-on kivul is es baratsagot kotottem kicsiFlow-val. btw a hugaval talizni fogok a napokban, bp-n nyaral. elviszem brassoizni. szoval teljesen rajtam mulik, h a kommunaban mikent elek. nagyon bizakodo vagyok.

idokozben atvaltottam handwritingrol typingolasra, ugyanis megerkeztem milanoba. naturlich a varosbol szart sem latok, csak a repteri folyosokat es a ferrari shopokat. most a b23-as kapu elott uldogelek. a beszallasig meg van 2 ora. talaltam konnektort es wifi-t is a vodafone jovoltabol. persze a csatlakozas utan egybol a penzed kellene neki. rohadjon meg.
ragcsalom a csokigolyokat es azon filozom, h mivel ussem el ezt a 2 orat. a repules meglepoen tetszett. pedig mar elkonyveltem magamban h utalok repulni es kesz. apro kellemetlenseg az utastarsaim voltak. vegig uvoltoztek meg enekeltek meg tapsoltak. eselyem sem volt aludni. na majd hazafele a jo kis depresszios honfitarsaimmal. jipppieee, azok kussban vannak, be is szarnanak ha kifejeznek a landolas felett erzett oromuket. itt kurva sok olasz van. megismerem oket, amelyik ugy beszel az az. van 2 nagy feka is. tokig logos gatyaban meg annyi lanccal, h csorog minden lepesuk. plus napszemuveg es kapucni. majd jol megsertodnek ha vaki lelovi oket ebben a jelmezben. azert irok hulyesegekrol mert azt akarom h teljen az ido es landoljak mar vegre ferihegyen, lassam ujra ocsikemet es huzzunk mar le majkelhez a szilvuplebe sorozni. majacska fellibbentette, h tud szerezni sziget belepo jegyet. inkabb maradok ocskosokkel. meg szabadnapot is vett ki emiatt. sziget se lenne rossz, de az egyik leginkabb mellette szolo tenyezo egy francia kiscsaj, akit nem tudtam elerni, igy meg inkabb nem.

ahogy latom fel kina elindult pragaba. hihihi. a magyar kapunal szinte senki sem tobzodik. a lemezek miatt nem cseszegetett senki, ra sem neztek. baszki ezt tudom tobbet pakolok bele. feltem a sulya miatt. elvileg egy handbaggage kabinba max 15 kilot lehet bepakolni, csak az en taskam minimum 20 kilo. mondjuk az en fejemre szakad eloszor ha gond van. szebb halalt meg nem tudok elkepzelni. huuu olasz lanyok. laposak. az nem baj. bar ahogy nezem ez a 8./c osztalykirandulason. lehet h ezert laposak. mien ido van otthon? nem hoztam magammal csak egy pulcsit. (rovid figyelmeztetes h meg egy teljes ora hatravan a repulesig es ha ebben az iramban folytatom sok sok hulyeseget kell meg elolvasnod, magamnak jo moka, de azt a keves olvasomat szivesen vedelemeznem)

2007. 08.20. hetfo 0814, vampirkanal

mar majdnen egy hete, h itthon vagyok. sejtettem h suru idoszak lesz, de most van eloszor eselyem arra h begepeljem az elmult napok torteneseit.

mult het kedd, szerda

a gep gond nelkul landolt ferihegyen, en pedig varakozasokkal teli kileptem a terminal kapujan. szemem ocsemet furkeszte, o egy masik terminalnal varta eljovetelemet, de par perc keresgeles utan megtalaltuk egymast. bedobtuk a csomagokat az autoba, majd eszrevettuk a mikulas csomagot a jarmu szelvedojere tuzve. ocskost elontotte a mereg, mivel vett parkolo jegyet, csak ugy tunik nem eleget. elhatarozta h megkeresi parkoloort es korrumpalja, ugyhogy lassan kitolatott a parkolobol es 15-tel furkeszo tekintettel vizslatta celpontjat. amint meglatta a jardan setalni rahuzta a kormanyt es kikialtott neki h valahogy igy...
- he, te varj egy kicsit. megbuntettel...
- hat van ilyen
- nem lehetne maskepp elintezni? - es atnyujt egy ezrest
- meg lehet oldani, - ezzel a penz gazdat cserel - de egy jo tanacs, ha legkozelebb itt parkoltok legalabb vegyetek jegyet, meg ha nem is a teljes osszegert...
- de hat van jegyunk baszki, ott van a szelvedon, eszre sem vetted? a semmire buntetett meg?
- tenyleg? - kozelebb lep az autohoz - ugy tunik tenyleg van, nem is lattam, jobban eszreveheto helyre kellene tenni, legkozelebb
- jobban eszreveheto, mint a szelvedo? na akkor add vissza az ezrest - mondja ocsem es visszaszerzi a penzt.
- jol van, akkor csak egy otszazast tartok meg a jotanacsert es igy mindenki jol jar - es ezzel atnyujt ocsemnek egy otszazast es visszaveszi az ezrest - viszont ahhoz h lestornozzam a buntetest kell nekem a kis ticket a kocsibol
- add el neki otszazert ocskos - kialtok ki a kocsibol, teljesen ledobbenten...

a kis tortenet arra jo volt, h megbizonyosodjak arrol h tenyleg magyarorszagon tett le a rofulo.
otthon meglepi vart, agi anyukam es adam ocsem szemelyeben. tomi is otthon volt termeszetesen. beszelgettunk, soroztunk es ejjel 1korul elindultunk szilvuplebe, majkellel talalkozni. reggel hatig italoztunk, addigra a 2 ocskos mar aludt szekeken, heverokon.
en is osszeestem amint hazaertunk, delben felkeltunk, elmentunk brassoizni. fel tanyer kaja mar teletoltott. beneztem a webaruhazba is, reg lattam a sracokat, jol eldumaztunk szabival. megbeszeltuk, h majd dolgozom 1-1,5 hetet. vamprikaval tatlkoztam ezutan, hatalmas setat tettunk zuglo citybol anyukajahoz, majd vissza. felszedtuk egy haverjat es nalunk lemezeztunk, iddogaltunk, majd naluk aludtunk.

mult het csutortok

reggel vampir bement melozni. en is osszeszedtem magam, mert 10kor talalkozom volt Sineger Tomi haverommal a vagon elott. ettunk egy langost, soroztunk, felmentunk hozzajuk es a love.origo-n chateltunk nehany csajjal, meg wallace and gromit-ot neztunk. en kora delutanra mar megint pityokas voltam, ugyhogy ledoltem aludni. de csak esszel am, mert ariellel megvolt beszelve egy randi este kilencre a godorben.
felkeltem, osszeszedtem magam es orvendve, h ujra latom regi szerelmemet elindultam. meglepett a talakozo, mert amiota elhagytam ot es az orszagot (4 honapja) nem voltunk kontatktban. meg mindig csodalatosan szep ez a lany es 2-3 atbeszelgetett ora utan nem tudtam megallni, h ne oleljem at a derekat es eletem legforrobb csokcsataja kovetkezett a deak teren egy piros ujsagosbode mellett... nala aludtam, ugy mint reg, osszebujva... (sohaj)

mult het pentek

reggel indulo volt eleg koran, mert a kisaszony gyorbe kocsikazott. en meg taliztam a munkaba igyekvo vampirral a deakon, elmeseltem neki hatalmas boldogsagomat, h a lany, akit rutul elhagytam meg mindig szeret majd hazasetaltam. tettem-vettem, h mit mar nem tom. asszem aludni akartam, de sajnos az sehogy sem jott ossze. holtsav, nem jut eszembe, vkivel ittam az tuti, mert eddig minden nap lereszegedtem... megvan bazmeg. tundiek. ezaz. atmentem este tundiekhez, aki zolival es kisagival egyutt vart ream es naluk alapoztunk az ejjelre. zoli a k2-ben jatszott es elkisertuk mi is. jo volt veluk logni megint es tundike az orromra koppintott h soha nem szerepel a blogban, na most itt egy kulon kis oda 4 u babe. 3 korul hagytuk el a klubbot es wamzer hazahozott kisautojan, kosz... menni mar nem tudtam volna ... nnna eszembe jutott meg az is h kicsiflow hugaval, perrinnel taliztam meg penteken, nagyon szimpatikus volt.

mult het szombat

elozo nap meg telefonon megbeszeltem lipi testveremmel hogy hozzajuk csapodom es leutazunk zamardiba. ugyis ottan volt dolgom a 7vegen, hiszen corvin legenybucsujat unnepeltuk. lipi emesevel az oldalan felszedett engem es elindultunk a magyar tenger fele. mint sejteni lehetett nem mi talaltuk fel a spanyol viaszt es azt h ha jon a hosszuhetvege plus hetagra sut a nap akkor ideje elhagyni a varost es vizkozelben husolni. hatalmas megtiszteles is ert, a barataim jovore esedekes eskuvojere felkertek tanunak. nem tom mit mondjak v irjak... eddig annyit tok a tanusagrol amihez Ross hozzasegitett a friends nezese kozben. izgulok es varom mar :)
balcsin beugrottunk lipiek haverjaihoz, de nem sokat idoztunk inkabb a parton sorozest reszesitettuk elonyben. megkestem nyusziekat es magdi neni es arra uszkalt gumimatracan. beszelgettunk, kiderult h nem valtoztam semmit az elmult 11 evben es ugyanolyan lokott vagyok. / hivatalos velemeny hozzaertotol / estere pedig lefixaltuk, h talizunk meg siofokon, coldcut partyn. ujra autoba ultunk es vickyvel es monostomival talalkoztunk egy siofoki 7vegi hazban. ott lepakoltuk lipieket, mert mi tovabballtunk egy bazi nagy es eleg rusnya szocreal szalloda fele, ahol a legenybucsu megrendezesre kerult. becsekkoltak a sracok, letusoltunk, iszgattunk a barban es vartuk, h a barataink megerkezzenek a hummer limoval. egybol tudtuk ahogy bekanyarodtak a parkoloba, miutan megallt az auto es kinyiltak fekete ajtajai a barataim szinte kifolytak az utasterbol es seggreszegen elkezdtek osszeszedni motyoikat, plus spontan nagyon orulni egymasnak, corvinnak, palmanak, gyakorlatilag mindennek. becsekkolasnal mar tarsasagot is kaptunk a security szemelyeben, rendes mokus volt, vegezte a dolgat. iszogattunk, beszelgettunk, majd elindultunk siofokra coke clubba. na egy ennyire reszeg csurhet egyben tartani (hasonlo reszegen) es a atkalauzolni a fenetudja hany kilometeren teljesen lehetetlen volt. szerencsere taxiba vagtuk magunkat es igy kozelitettuk meg a celt. meg nem is irtam, de fontos megjegyezni, h volt egyenpolonk is, meghozza en adtam a desing tervet hozza. kb 15 dolongelo, ordibalo es egymasba kapszkodo ember nyilvan nem nagy attrakcio a beach houseban, de hogy mindegyiken feher egyentriko, rajta szep nagy game over felirat. na azetr ilyen nincs tul gyakran sztem... coldcut szenzacios volt, nagyot kalapaltunk jobarataimmal, ugy mint reg es egyben ugy is mint meg soha. megint 3 korul ert veget az ejszaka szamomra, akkor indultunk vissza a hotelbe.

mult het vasarnap

nem tom mikor keltunk csak azt h nem voltunk szep latvany. en megbeszeltem lipivel h szedjen fel amikor hazaindulnak. a legenybucsu ugyan meg tartott egy napon at, de ma jott haza kristi es vele is a leheto legtobb idot akartam egyutt tolteni. szoval hazamentunk en meg beugrottam arielhez, ettunk junkfoodot, profiterolt (muzeum kavezo, nem volt jo), padon hevertunk a muzeum kertben. ahhoz annyira ertunk. csak olelkezunk en osszevissza beszelek o meg meghallgat, okosakat mond es kozben gyonyoruen nez ram. / sohaj / felmentunk hozza, majd en a orsre tajoltam be magam, mert ott talalkoztam jobaratommal, testveremmel kristivel. orultunk egymasnak, kaptam tole fatboy slim lemezt is, vettunk kajat meg piat es hazajottunk hozzam. zaporoztak a kerdesek a kommunaval kapcsolatban, valaszolgattam tobb kevesebb sikerrel meg ertelememel, es tomival kiegeszulve beruktunk. ocsem lelepett bulizni, mi pedig elkezdtuk felrakni a lemezeket hiszen az a legnagyobb moka a wilagon es ahhoz ertunk a legjobban. :) imadok kristivel lemezezni, fel tudjuk tuningolni egymast nagyon es kurvajo mixeket csinalunk. ami leginkabb mi ertunk es elvezunk, hiszen nem mindenki vevo az i am looking for freedom-ra a flashdance utan, de meg a daft punk elott. csatlakozott vampir is hozzank. kristi koran lelepett, de 2 nap mulva visszater h a hurok koze csapjunk.

hetfo, ma /////mult het hetfo :P////

itt aludtunk vampirnal, elkezdtem olvasni a monte cristo grofjat, neztunk friendst es aludtunk. most 1000, utolertem magam, de net nincs h publikaljam is. ma nem iszom alkoholt semmit. es eszem rendesen, mert szilard taplalekot meg nem nagyon vettem magamhoz. es pihenek. faraszto turistanak lenni itthon. de elveztes. ma lehet meglatogatom anyamat, vagy dorkat. meg nem tom. meg mosok. ma pihi van. dejo...

meg mindig ma, csak kesobb, 1851-kor

nos, vampir bement a nagyijahoz a citybe, en hazajottem. megneztem a 300 es a blade1 c. filmet. aludtam, ettem es ittam rengeteg kortelevet. emlitesre melto meg, h ma van ugye aug 20, fireworks, nemzeti unnep, tomeg az utcakon, cirkusz. a tavalyit elmosta egy vihar es 5 emberi aldozatot is kovetelt, nos ugy tunik a magyarok kihuztak a gyufat a joistennel, mert megint vihar tombol. nincs tv-m, h megnezzem amint az emberek fejvesztve menekulnek a hidakrol, de nem lennek koztuk.
van par dolog ami gondolkodasra kesztet. eloszor is, meg kell h allapitsam, h amiota itthon vagyok, rendszertelenul es egeszsegtelenul etkezem. a veszely nem fenyeget, h ujra felszedek egy csomo folos kilot, eppen ellenekoleg, alig eszem vmit. najo ez betudhato az elso heten elkovetett party es alkohol dozsi-habzsinak, ma mar kaukazusi kefirt ittam pld.
a masik, h nagyon elvezem ezt a sok ingert es porgest magam korul, es az ellenkezo nem kozelseget. foleg konkretan egy egyed, ariel kozelseget. meg van sok sok napom itt, de asszem nehezebb szivvel fogok visszamenni, mint ahogy 4 honapja elindultam. :( mien rohadt gyarlo vagyok, az ami van sose elegit ki teljesen.
meg mindig mindig, de meg kesobb... 2244-kor
felraktam a diablo2-t es azt nyomkodtam. a vihar lecsendesedett, el kellene indulnom kisvampirhoz, de rajtam van az alomkor. draga anyukam kuldott nekem csirkeporkoltot, hutoben varja, h holnap magamba lapatoljam. akarok csinalni makos tesztat is.jo nagy lokoto vagyok, anyamhoz meg nem sikerult eljutnom, nnna majd a jovo heten.
keddre valo visszaemlekezes...
pihi, ugy volt h atjon kristi, de lemondta. szamival dumalgattam.
szerda
delelott pihenes, delutan tali kristivel es szamival, tescoban kolbasz vasarlas es innivalo. hazafele jovet mar benyomtunk par sort, itthon megsutottuk a kolbikat, lemezeztunk kicsit, majd ocskos osregi erositojen megprobaltuk befogni a kossuth tadiot es magyar-olasz meccset hallgatni. sisterget, bugott, zenelt es idegen nyelven beszelt egyszerre a kozvetites alatt, de a lenyeget ertettuk nyertunk. kozben ahogy kell be is ruktunk kicsit. a sracok leleptek, en meg diabloztam majd lefekudtem aludni.

csutortok

nnna, ez mar ma van, most 0901 van, en fel ot ota ebren vagyok. nem tudtam tovabb aludni. diabloztam meg egy kicsit. most azon torom a fejem, h megreggelizek es bemegyek a citybe. meg akarom latogatni mestert. este dorkaval talalkozom, aztan valszeg vampirnal alszom, holnap meg kisagival kutyat setaltatunk meg turos tesztat eszunk. este pedig hazater ariel es egesz vasarnap delelottig egyutt leszunk. ezt a hetet meg ellebecolom , de a kovetkezon mar melozni is fogok. nem is baj, ugyse lattam mar internetet regota.
2007.08.26. vasarnap reggel 0903, itthon

csuti folytatasa

dorkaval este talalkoztam, atmentem hozza, beszelgettunk, nekem adott egy nagyon aranyos plusskutyat. az agy sarkabol figyel most is :). pont amikor kitort a vihar elindultam vampirkahoz. megneztunk egy ket friends-t es aludtunk.

pentek

reggel felkeltem en is vampirral es besetaltunk a munkahelyere a deakra, onnan atmentem a deep-be lemezeket bongeszni. hazasetaltam, kisagi felvett kocsival es atmentunk hozza. a pasijaval volt es asztalos lazban egett, mert uj polcrendszert akart osszeszerelni. megvolt hozza mindene, deszkak, polcok, furesz, pac. meg a mekkmesterkedes elott fozott turoscsuszat, amit a kertben elfogyasztottunk. en hazajottem, mert talalkoznom kellett majkel munkatarsaval, akinek szuksege volt ocskos cd lejatszojara. bementem vele a szilvuplebe es lecsabitottam arielt is egy sorre. az van, h visszavettem az alkohol fogyasztasbol es a dohanyzast is leszoritottam napi 0 cigarettara. megbetegettem itthon kicsit, faj a torkom meg kohogok. teljesen jol megvagyok a cigi nelkul, mar csak azt kellene, h ha majd elmulik ez a zavaro erzes a torkomban akkor se gyujtsak ra. ariellel hazajottunk, filmet neztunk, bujcsiztunk...

szombat

sokaig heveresztunk, a deli hosegben a szobam husnek nem mondhato falai kozott huztuk meg magunkat. csinaltam makos tesztat. kitalaltuk, h moziba akarunk menni, az uj simpsons mozifilmre voltunk leginkabb kivancsiak. en orultem volna ha eredti nyelven adjak, de ahogy elneztem a mozik kinalatat, nem nagyon buszkelkedhetnek feliratos verziokkal. ezert be sem ulnek pld a karib 3-ra. mivel volt meg 1,5 orank a vetites kezdeseig es a makos teszta sem tomte tele a pocakunkat beultunk a don pepe-be. kajalas utan bementunk a cinemaba. elfoglaltuk a helyunket es masfel oran keresztul nevetgeltunk simpsonek szerencsetlenkedesein. en meg nem lattam ez elott egyetlen reszt sem sorozatbol. megtetszett. azt nem teljesen ertem h miert allitjak allandoan szembe a south parkba, nekem ugy tunik, h eg es fold a ketto egymastol. film utan hazasetaltunk, par episod of sp utan aluka.

vasarnap, azaz ma

eddig sokminden nem tortent, felkeltem 8 korul. nem alszom tul jol meg sokat mostanaban. nem birom ezt a kurva meleget. valszeg ugyanennyi fok van a kommunaban es de vhogy ott nem zavar. valszeg, mert ott fujdolgal a szel, meg nem egy capitalban van. tomi ocsem beugrott par cuccaert, ariel meg szundizik. lehet h ellatogatok ma anyamhoz. mivel a jovo heten melozni fogok nem sok idom lesz. a munkat mar varom...

Nincsenek megjegyzések: