hétfő, augusztus 13, 2007

final words from here... for a while

2007 aug 13 20.01
norika ma vissza utazott brightonba.megprobalom felidezni merre is jartunk, mit is csinaltunk....a tervemet miszerint a hazautig minden nap lenullazom magam nem sikerult vegrehajtanom. jopar teljesen jozan ejszaka van mogottem, pedig en igyekeztem, de vhogy megse.a mindennapjaink a kommunaban teltek, sokat videoztunk, beszelgettunk, neha dolgoztunk, setalgattunk.


szombaton bementunk Arles-ba a piacra. norikaval egesz mas mufaj a shoppingolas es piacozas. fel perc alatt vegigrohantunk az arusok kozott. a legtobb idot egy animal charity standnal toltottuk a kecske meg a kismalac simogatasaval.



Innen Marseille-be vezetett utunk. taliztunk kicsiFlow-val. elmentunk egy strandra, jo messze a viztol letelepedtunk es falatoztunk. atmentunk a parkba, ott a benyelt sortol almosan elfekudtem a fuben, mikozben a lanyok setaltak. visszafele forgalmi dugoba kerultunk es lekestuk az utolso vonatot vissza a kommunaba. nem is baj, hiszen mar elotte eldontottuk, hogy nem is annyira sietos az utunk es kicsiFlow-nal aludva eltoltunk meg egy csodas napot M.-ben. a szulei nagyon vendegszeretok es kedvesek voltak. amiota itt vagyok franciaorszagban nem ettem ennyit, mint aznap este vacsira. beszelgettunk veluk, sorozutnk, boroztunk. ejjel elindultuk megnezni a city-t by night. a port-n beultunk egy barba, ittunk egy koktelt, majd hazaballagtunk.


vasarnap reggeli utan ujra varo fele vettuk az iranyt. bejartuk az eddig szamomra eddig ismeretlen reszeket, most mar csukott szemmel is kiismerem magam. delutan visszavonatoztunk a kommunaba. este csapra vertunk egy uveg tequilat, de majdhogynem csak kettesben ittunk meg, a tobbiek nagyon szerenyen isznak. ok tudjak.


aluka utan reggel 6-kor norika osszepakolta a cuccait es kivittek a vonathoz. kb. most erkezik haza sztem.


azt vettem eszre h elvtarsaim teljesen maskepp viselkednek velem, amikor vendegem van. nem beszelnek velem, tartozkodobbak, kicsit hanyagolva erzem magam. asszem nem akarnak zavarni v vmi ilyesmi. fura erzes. most h ujra egyedul vagyok visszatert minden a megszokott kerekvagasba. bar sok idom nem lesz ujra megszokni, hiszen holnap ilyenkor mar a levegoben fogok csucsulni a seggem alatt egy fenetudja mennyivel suhano femdarabal. ejjel 2220-kor pedig remelhetoleg ez a piece of metal szerencsesen landolni fog ferihegyen, ahol ujra olelgethetem kisocsemet. nagyon varom mar a percet. tervbe volt veve, h kimegyek sziegt utso ejszakajara, megnezni mr. scruffot, talalkozni jobaratokkal plus a cannesi lanykaval, de a jozan gondolkodas arra int h ne herdaljak el a nemletezo penzembol egy tonna penzt. inkabb visszafogottan iszogatok ocskosokkel otthonomban, meselek nekik arrol h az otagu piros csillag mikent valtoztatja meg az eletemet. masnap pedig elmegyunk brassoizni, benezek a webaruhazba a tobbit meg nem tudom, de erzem h jol fogom magam erezni.


visszaterve a ma delutanra kicsit. az izletes ebed utan (tegnapi sult husika, krumpli salival meg gesztenyes palacsinta) visszavonultam a lk-ba. itt elnyomott az alom es este hatkor tertem magamhoz. norika peldajat kovetve osszpakoltam a ruhaim, lemezeim, dolgaim. amit hazaviszek beraktam a borondbe plus a lemezestaskamba. nem hozok haza sok lemezt, de azert epp eleget ahhoz, kristivel nagy bulit csapjunk majd. teso megirhatnad h mikor leszel otthon...


azokat a cuccokat amiket itthagyok beraktam egy pokroccal belelt zoldseges ladaba, ruhaimat egy szemetes zsakba. holnap mar csak ki kell takaritanom es tip top adom at a lk-t vmelyik elvtarsnak. azzal a remennyel, h majd visszakapom. persze erre semmi garancia nincs.


kicsit tartok attol, hogy nem engedik fel a rofulore a lemezeimet, mint kezitaska. elofordult mar, h kemenyen oda kellett szolnom a becsekknel, h nincs az az isten, h hagyjam h vmi ork bedobalja oket a gep hatuljaba.

Nincsenek megjegyzések: