szerda, augusztus 29, 2007

headbang

2007.08.29. szerda reggel 0943, webaruhazban

udv emberek, hogy vagytok ma? elbaszodott az ido, mi? remelem kedveteket nem tudta szegni. en fel vagyok dobva, az elet szep es egyeb kozhelyek.
visszatertem a webaruhazba dolgozni egy-ket hetre. a weboldalt szinezem at, cserelgetem le. az elet zajlik korulottem, velem es mellettem is.
elmult hetvegen ariellel voltam, de errol mar irtam. hetfon ugy volt, h moziba megyunk lipiekkel. munka utan talalkoztam majkellel es felmentunk a corvintetore, ami elnyerte tetszesemet egy szempillantas alatt. sorozgettunk, elveztuk a dolce vitat, majd anyam felhivott h ocskost egyenruhasok bekisertek az orsre, ahol megkerdeztek tole ezt-azt. imadom ocsemet es az a teny, h allandoan vmi zurbe keveredik nyugtalanitolag hat ream. nincs jobb ember a foldon nala es megis szivatjak agyba fobe. a rend oreit meg szivembol gyulolom... csak mint az allamot aminek vedelmere feleskudtek. de ez mas kerdes ugye.

1659
belemerultem a munkaba. elvezem nagyon. tegnap taliztam kedves norival. beszelgettunk, vizipipaztunk. 2 eve mar, h nem lattuk egymast es jo volt rajonni, h ugyanolyan okorkek vagyunk mint voltunk.
akartam rendelni a deep-bol par lemezt, de leoltottak, h nincs es nem is lesz. hat nem edes? a musicstack-rol kellene rendelkezni, csak nincs visa kartyam. picsaba, be kellene mennem a bankba. nnna azokat is utalom.

beleszerelmesedtem az alant lathato vclipbe es szamba.
i have an apetite 4 sex, 'cause me so horny, ... that shit rocks
megyek borikaval ausztriaba a longo mai partyra. 30 eve allnak fent a kommunaink es ezt fogjuk megunnepelni a wilag minden tajarol erkezo vendegekkel. lesznek az en kicsi kommunambol is. jo lesz latni oket. szoval pentek-vasarnapig nem vagyok itthon.

Nincsenek megjegyzések: