péntek, augusztus 03, 2007

adosotok vagyok - updated

2007 julius 30
hetfo, 1330, Cannesban


A blogot 1 hete nem frissitettem. Ennek fo oka, h megerkezett Borika es vele diskuralok es maganyomat nem karakterekbe folytom.
Szoval mult het hetfon Paulaval kimentunk a Marseille repterre, P. igazi ko anarchista, amikor megattunk vmi egyenruhast, legyen az rendor v katona elkezdett habozni a szaja, csendre kellett intentem es csak egy fagyival tudtam elteriteni attol h nyiltan belekosson az egyikbe.
Borika szerencsesen megerkezett es elszallasoltam az lk-ban. Hozott magaval egy uveg szilva palinkat es ket kanyar mangalica kolbaszt. 2 napig falatoztuk, imadtam minden harapast.

Kedden mar hajnalban nekialltunk melozni, ultettunk salatat, brokkolit meg sok ilyen leveles cuccot. delutan csapatostul lementunk a tengerpartra, ahol a lubickolast elfujta a szel. Alig lehetett megmaradni a parton a leteritett turcsiket es ruhakat percek alatt betemette a homokvihar. Sajnos ennek aldozataul esett a fenykepezo gepem. :(

A het tovabbi resze a szokasos munka + lablogatas komboval telt. penteken viszont bevonatoztunk Marseillebe. Bori mar nagyon varta, h lassa a varost en mar nagyon vartam h lassam Flo-t. O kedvesen vegigvezetett bennunket az egesz varoson es ezt ertsd szo szerint. Kezdetnek hegymaszast javasolt, a tetejen templommal es gyonyoru kilatassal, majd vissza a kikotobe, ahol halaszok arultak kis asztalokon a hajnali fogast. A szag egybol vissza is repitett Brightonba. Mentunk, mendegeltunk, lattunk legoregebb pekseget, templomokat, beacheket (egyiken furodtem is), villamost, szokokutat, parkokat es vagy 8 lemezboltot. sajnos a kinalat eleg silany volt, nem talaltam extra rare french house cuccokat. :(
Kicsi Flo nagyon szimpi volt nekem, remelem kesobb meg jobban megismerkedunk. :)

Szombat reggel Arlesba mentunk piacot nezni. Kulon meg kell emlitenem, h jartam a wilag legszebb kerengojeben, Saint Trophin kolostoraban.
Ezutan 3 oras vonatut kovetkezett, zsufolasig teli vagonban, gyer legkondival. Szakadt rolunk az izzadsag. A megerkezes felert a megvaltassal. A lakas ahol meghuztuk magunkat 10 perc setara van a tengerparttol es a varos szivetol. A La coeur de la ville jelen esetben bevasarlo utcak kavalkadja. A fogyasztok mekkaja.
2 level van, az egyik a Croisette (korzo a tengerpart mellett)-en talalhato es ez a megfizethetetlen kategoria. Itt Designer ruhak es ekszerek sorakoznak a kirakatok mogott es egy kabatert siman elkernek 1600 eurot az uveglapok elott meg wannabe starok billegnek apro kutyakkal.
Innen parhuzamossan egy utcaval feljebb eljuthatunk a kibaszott draga boltok wilagaba a high street labelek lakhelyere.

Elso este a parton setaltunk, a kikotoben megbeszeltuk az elet nagy dolgait, majd hulla faradtan aludtunk reggelig.
Lakhelyunk edes kis 25 nm-es szoba konyhabol all, a falak, butorok feherre mazolva, az ablak elott palmafak lombja. A bejarat egy zart folyosorol nyilik, ahol az en agyam kapott helyett, mivel mas nem jar - kel arra.

Vasarnap strandoltunk. Rosszabbul viselem mint gondoltam h fogom. Gyakorlatilag 2 ora napozas utan mar mennek minden iranyba, amivel sajna Borit kergetem az oruletbe. O Re-nek hodol es a bore is azbesztbol van.
Este tuzijatek parade kerult megrendezesre, lenyugozo volt a zenevel osszhangban robbano fenyek orgiaja, ahogy multicolorra valtoztattak az ebenfekete eget. Mivel snassz dolognak ereztuk h a paraden a kommunizmus piszkitotta ruhainkban jelenjunk meg en felprobaltam bori teljes ruhatarat, amitol sajnos menobbnek nem, inkabb buzinak latszottam. Egy vajszinu Promod lenvaszon gatyat csak magamon tartottam plus felvettem egy feher inget, hajamat hatra nyaltam - zsele hianyaban koromvirag krem es fekete szappan eleggyel - es azt hittem en vagyok Don Corleone. Borika Castro felesegenek oltozott .
En annyira beleestem a envaszon gatyaba, h megkaptam. Koszi erte Borika.

2007 julius 31
kedd, 1105, Cannes


Keson ebredtunk ma is. Elhatarozzuk minden nap, h reggel ezt v azt csinaljuk, de fel sem ebredunk idoben.

Tegnap a sziesztat annyira komolyan vettem, h Borika egyedul ment le a Bijoue Plage-ra. En a szundikam utan kovettem. O addigra mar bevonzott egy parizsi mokust, ott oltogatta orakon at. Strandrol hazasetalva elkezdtem sorozni es ejfelre mar kellemesen be voltam rugva.

Ma az Ovarosban fogunk kolbaszolni, es templomokat fogunk nezni. Delutani szieszta utan meg beach...

2027
Besetaltunk az Ovarosba. Kezdem erezni h a sok felszinesseg kikezdi az elmem es az embercsordat bamulva megy fel bennem a pumpa. Persze halas vagyok a sorsnak es Borikanak h itt lehetek, hiszen gyonyoru hely ez, de 6 nap egyhuzamban eleg is lesz belole hosszu idore. Hianyzik a kicsi kommunam es a benne lakozo szakadt ruhas, koszos, csunyan beszelo, de igazi emberek.

Holnap lesz az utolso teljes nap itt, este Stanton Warriors a tengerparton es ha minden igaz kicsi Flo is lejon. Bar eddig meg nem jelentkezett...
Borika jol lekoptatta a freak parizsit.

2007 augusztus 1
szerda, reggel, Cannes


Tegnap megint besoroztem, mint altalaban az itt toltott estek soran. Storyzgattunk, vicceket meseltunk. :)

A mai reggelt egy kiados forro furdovel kezdtem. Most benyakalok 1 liter tejet es kidoglom a partra.
Naa most itt fekszem a parton, sok ember korulottem, fancy hotelek, pipaszar vekony torzsu palmafak. Az esti party 1930-0030 ig fog tartani. Nevetseges kisse! Biztos azert, mert gazdagek nem birjak tovabb v ennyi tanc utan mar jon le a meregdraga smink v kocolodik az orakig preparalt haj. Nem a halatlansag, a negativ gondolkodas v a mindenben hibakereses iratja velem ezeket a sorokat. Nem is az irigyseg, hogy nem lehet az elet szamomra minden nap ilyen. Szimplan csak ez a felvagas, ferrarikkal gizdazas borzaszt el.
Basszzzz elfelejtettem hozni cigit es a mellettem fekvo csajszi ragyujtott. Megorjit a tudat h nincs nalam dohany. (egyebkent ha van akkor is napi 1-2 szalat szivok, csak frusztralt h nincs)
Kb. masfel oras quest volt h hazamenjek a cigiert, de megvan. Otthon meg benyaltam egy sort.
Megvan a holnapi hazaut idopontja is. Flo nem jon ma este, de holnap majd a palyaudvaron talizunk. Borika leegett ma, voros mint a rak. most 1600 korul lehet, lassan el is kezdunk keszulni az st partyra. Azaz iszunk.

2007 augusztus 02
szerda, 1040, Cannes, vonaton


Ezekben a percekben fut ki a vonatom Cannes palyaudvararol. Ahogy kinezek az ablakon meg latom a tengerparton napfurdozo embereket. Oda kell figyelnem nehogy ugy jarjak mint Ross es elaludjak, mert akkor Marseille helyett Montpellierben kotok ki, ahol viszont nem var Flo. Az almossag oka pedig a tegnap esti party ami szenzaciosra sikeredett. A delutani henyelest kovetoen elkezdtunk massive-an inni, ugymond alapozni a bulira, amint elertuk a Croisette-et be lett sozva a seggem, mert mar hallottam a basszusokat felem szallni a tengerpart homokjarol. Sorbanallas, enyhe tapinak es betudhato motozas, jegyvasarlas (5€) es mar ott is voltunk. Ennyi underground arcot nem is hittem, hogy fel tud mutatni Cannes. Nem is tud, a legtobbje ugy hiszem Nice (Nizza)-bol jott at. Erdekes, hogy leszamitva fel tucat letolt gatyas, krokodilos polos 16 eves bohocot, nagyon fiatalok nem voltak jelen az esemenyem. Otthon azert kijut beloluk rendesen. En tobb mint negyed eve nem hallottam hangos elektronikus zenet, nem lattam embereket egyutt tancolni mosolyogva a tort es house utemekre, szoval a wilagon semmi sem terithetett el h vegig ugraljam a bulit. Okes kijutott a cooperativeban a kezfogosbol, akadt sok megporgetos is es a csujogatost sem hanyagoltuk, de hogy oszinte legyek elvtarsaim kenjek a hajukra az osszes kibaszott Goran B. es francia mulatos cd-juket nekem basszusokra, monoton utemekre, elektronikara, sikitozo emberekre, de legfokeppen a tudombol a levegot kipreselo hangerore van szuksegem. Na majd ha szeptemberben visszajovok keresek majd egy zenes helyet, mert ez a decibel sivatag tovabb mar el nem viselheto. Gyultek az emberek, valtottak egymast a warm up dj-k. Az egyik, nev szerint Dj Flow belopta magat a szivembe, amikor a break buli kozepen felrakta a Chem Bros - It doesn' t matter-jet. Ugraltam mint a fing a gatyaban. Azt mar az elejen leszogeztem magamnak, hogy ezen az esten az egyetlen dolog ami igazan szamit az maga a zene es, hogy tancoljak. Nem akartam mattra inni magam es a csajozas sem terithetett le a tanchomokrol. Borika mar a party elejen kiszurt maganak egy francia mokust es par szam mulva mar meg is hoditotta. Mivel vak en sem vagyok szememet ravetettem egy lanykara, edes kis arca Lillara emlekeztetett, neki van ilyen huncut nezese meg mosolya. Plus baseball sapiban volt, ami engem azonnal szerelemre gyujt. O is kiszurt engem es nemsokara mar egymas mellett bologattunk, majd jol megcsokoltam. Cyriellea neve, Nizzaban lakik es 18 eves, szoval amikor megtudta h en pont 10-zel tobb batran elszaladt. De osszeszedte magat es visszatert. En szem elott tartva, h ide partyzni jottem nem forditottam kulonosebben nagy figyelmet a kisasszonyra. Egyebkent is utalok partyn beszelgetni, plane ha nemcsak a hangero miatt nem ertek semmit, hanem mert franciaul brekeg.
A party vegen a biztonsagiak kitereltek mindenkit a beachrol, en megkerestem Borikat plus C.-t es mivel egy barati tarsasagbol voltak mind elindultunk a keconkba h afterozzunk es ledontsuk... a maradek soroket. Aztan elkezdtem visszarepulni az idoben. Olyan volt mint D.-vel jarni vagy mint amikor a 6 18 eves bulgar csaj bekoltozott a szomszedba cipruson. Elkezdtem magam tul oregnek erezni a latvanyhoz, amint megprobaltuk a csipet csapatot haza terelni, de ezek inkabb az utbaeso jatszoteren logtak fejjel lefele a hintan vagy hasist kunyeraltak (nagy sikerrel) a szembejovoktol, ordibaltak, enekeltek, mindent csinaltak csak nem haladtak. Borival egymasra neztunk es elkezdtunk rohogni mi is, asszem kinunkban. A csapat allt Borikabol, a lovagjabol (Steve, 21), Cyrielle (18), egy baratja Nicolas (18), egy beekizett kiscsaj (18), annak a meg keszebb pasija (18), nnna ezek ketten szeretet flashben tobzodtak es egybol az agyra vetettek magukat, ahol kis hijan egymasei lettek. Amikor meg valahogy el tudott valni a szajuk agymastol, akkor meg be nem allt, szovegelt, ordibalt, majd felkapta Borika konyvet es lenduletbol kihajitotta az ablakon. Elso adando alkalommal Bori ki is rakta az egesz csapatot, h menjenek megiscsak mashova tobzodni. Szigeten majd belejuk lehet botlani, megeri...
Igy 3an maradtunk, Bori a lovag meg en. En fel is borultam a folyoson, de alom csak nem jott a hasamra. Reggel 7-kor kiraktuk a lovagot es elkezdtunk csomagolni meg takaritani. Majd az allomasra setaltunk es elbucsuzutnk egymastol...
Most pedig mint mar irtam megyek be Marseillbe, zakatol a vonat alattam es majd' elalszom a faradsagtol. Remelem kicsiFlo nem akarja megint bejarni a city-t, hanem vmi fa alatt fogunk dogleni egesz delutan. Este fel nyolcra leszek majd otthon a kicsi kommunamban, nagyon hianyzik mar. Felek, h lemaradok vmi fontos dologrol, vagy kellene nekik segiteni es nem vagyok ott. Holnap reggel mar veluk kelek majd es megyek zoldseget szuretelni.
Hazudnek ha azt mondanam, hogy nem esett jol osszejonni ezzel a lanykaval. Es mivel, hogy Szigetelni fog, 2 het mulva ujra latom majd otthon. Tiszta orulet egyebkent, hogy azon a partyn az osszes csajszi kozul pont ot neztem ki magamnak es o is engem. Tonna szamra akadtak tyukok 25-on felul is, de vmiert nem... marpedig ez kezd lassan igen kinossa valni. Haverjaim igy is huznak ezzel... Borika teoriaja szerint azert lelheto fel a csajozasi historikamban ennyi 18-21 eves lanyka, mert ebben a korban meg konnyu kezelni oket, iranyitgatni es plane nem nagyon kell elkotelezni magam meg felelosseget vallalni. Egy 25+ no mar hosszabb kapcsolatban gondolkozik vagy ne adj isten hazassagban.
-beertunk Toulonba-
En pedig nyilvanvaloan nem erre programozva. Legalabbbis asszem, h nem. De oszinten szolva nem is kezdtem az utobbi evekben olyan kapcsolatot kiepiteni ami vezethetett volna ilyen tragikus veghez, mint pld marriage. Ariellel voltam egyutt a legtobb ideig miota Dori kb. 21 evesen szakitott velem. Megjegyzem nagyon jol tette es azota is boldog hazassagban el.
Editben lehetett volna meg potencial, de lenyembol adodoan a dolog nem mukodhetett. Keves no toleralja az exbaratnok kozelseget, en pedig nem akarom megszakitani a kapcsolatot sok szamomra igen fontos es kozel allo emberrel. Igy maradnak a kiscsajok, a rockandroll aztan majd 30 valahany evesen vagy beno a fejem lagya es elveszek egy lanyt vagy maradok debilke es csak a foolin' around egesz eletemben.
Persze itt a kommunaban nincs kivel bolondozni, az itteni csajok messzi allnak az ilyen dolgoktol mint Mako Jupitertol.

-asszem St. Trophez kozeleben vagyunk, lattam egy csendort is-

Holnap erkezik meg Norika. Nagyon reg nem lattam mar ot es hianyzik is. Remelem nem fogja majd unni a kommunat.

-ahogy haladunk nyugatra baszodik el az ido, verofenybol szurke fellegek ala erkeztem.-

Lassan megerkezem Marseillebe. Nem tom mi lesz ezzel a randival most. Kezdek nagyon faradt lenni, egy szimpla "szep a szemed" bok elsutesehez is minimum 3 orat kellene aludnom.

Ja, es Bon Voyage Borika es koszi a fantasztikus nyaralast, felejthetetlen volt, igazi egyszer van ilyen az eletben experience.
Azoknak akik megcsodalnanak egy varost, ahol a hiressegek keznyomait orzi az 1300 fos, voros szonyeges mozi bejarata elotti jarda, aki szeretne celebeket latni ahogy vonulnak designer ruhaikban es fancy kocsijaikban annak nagyon tom ajanlani Cannest. A high society figyeli itt leginkabb sajat magat, citromsarga Lamborginikbol es a polodra varrot label tobbet elmond rolad mint egy 2 oras melyinterju. Pffff.... a forradalom majd elsopri az egeszet, megszervezzuk az elvtarsakkal...

A vonaton megint, de most mar visszafele a kommunaba, KicsiFlo nagyon jo fej volt, igazi soulmate, rengeteg dologban megegyezett a velemenyunk, olyanokban is amitol a lanyok tobbsege altalaban azonnal a falra maszna.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

te tici, honnan is van neked ez flo lányka? nehezen tudom azonosítani...

Szuper65 írta...

kb masfel honapja jelolt be msn-en, mert magyarul tanulgat es veletlenul raakadt a blogomra.
azota chat-eltunk es most vegre eloben is beszelhettunk. nagyon tuti kiscsaj, megkedveltem.