kedd, január 23, 2007

too young to die

ez egyreszt ertendo a kurva kohogesemre. masreszt szeretem a szamot.
volt egy kis kikacsintasom egy masik munkahely fele, de mint kiderult a cv-m alapjan az jott le hr-eknek h tul sok helyen dolgoztam eddig.
erre mit mondjak. a negyede sincs benne a cv-mben es meg igy is sok. ki is toroltem a felet a megmaradtaknak is.
szoporem harapja fulon egyebkent oket, amiert meg csak interjura se nem hivtak be. meglattak volna evektol es tapasztalattol rancos homlokom es megertettek volna miert is leptem le innen onnan ennyi meg annyi ido utan.

itt egyebkent hosszu ido utan az elso nap amikor nyugi van
egesz elvezem most.
leszamitva h szabi sokat dohanyzik es a tudom kivan tole....

tegnap tescoztam, vettem romlott vajat, macskakaja izu szarazkolbaszt es peneszes sajtot, eletlen borotvat.
a tusfurdo mukodott.
atjott este ariel, beszelgettunk, aludtunk jo nagyot. ill en nem annyira mert almomban nagyszuleimmel veszekedtem es rohadtul be voltak ram ragva...

vhogy ki kell talalnom h a videkre koltozas, farmon eles project megis mennyire all testkozel, mert a fejemben mar kitalaltam, megalmodtam elkepzeltem, beleeltem, de a gyakorlatnak hijan vagyok.

Nincsenek megjegyzések: