péntek, január 26, 2007

Her name was Lola, she was a showgirl

sokminden tortent. most melozom majd kicsit, aztan leirom szepen sorjaban.
nna most van egy kis idom.

es kezdetben vala... nekem egy regi jobaratom borika, akivel egyutt finlandiaztam egy honapja kb. nna az emlekezetes volt. :) elmeselte h kiautokazik ausztriaba, ugyanis Bad Eisenkappel-ben van egy kommuna amit meglatogat. egybol betarsultam melle utitarsnak, hisz regi vagyam hogy talaljak egy kommunat, plane h igy 3 napig megfigyelhetem a mindennapjaikat. szoval februar masodik heteben kiutazunk.
par szo a varosrol: There are many sky-blue lakes and white mountain peaks near Eisenkappel. Lake Klopeiner, to the north of this town, is the warmest lake in Carinthia. Eight kilometers (5 miles) to the southwest you'll see Trögerner Gorge.
szivet melengeto ugye?
teljes cikk itt: eisenkappel

munkam kicsivel lazabb mint az elmult 3 honapban volt. amit most nem is banok egyaltalan. jelentkeztem egy masik munkahelyre, de a Hr visszadobott. errol mar puffogtam.

betegseg meg nyomokban megvan. de szarni ra.

szerda delutan osszeultem regi barataimmal egy ket sorre. 8 eve nem talalkoztunk szoval volt mit elmeselni, bar ahelyett h most ki mit csinal inkabb a regi storykat meseltuk el ujra. az rs9-ben voltunk ami kedvenc szorakozohelyemme/kocsmamma notte ki magat. az ugye egyben szinhaz is, amit akkor vettunk eszre amikor a nezoterrol kijott vki h kussoljunk mar mert zavarjuk a darabot. na igen, annyira belemerultunk az elmult evekbe, h egymast tulharsogva probaltuk mindenki tudtara adni,
- es arra emlekszel amikor a parkban szopattad a kurvat es a tenyeredbe allt a fenyotu
- naja meg amikor szetvertek total car-ban szilveszterkor
- ti meg elkezdtetek kurni mellettunk a satorban, aztan meg beletorolted az egyetlen tiszta zoknimba
...
rengeteg historia. biztos sokkal erdekesebb mint a bena darab amit jatszottak. mindegy. hatraultunk, az mar soundproof volt. testem ejfelre ert haza, tudatom fel kilenc korul jelentkezett be.
tegnap ariel helyett 4 sor volt a parom, szepen egyedul benyomtam egyiket a masik utan, megneztem amint harry p. lvarazsolja a magyar sarkanyt a kek egrol, vegigugraltam egy nirvana best of-ot, aludtam rengeteget.

ma melo, leginkabb punnyadas, 17tol ariellel kolbaszolas.
hetvege jon megint. hala a joegnek. ramfer a pihenes. jovo het durva lesz. hazajon kristi csutin es marad vasarnapig. nos... ha minden ugy lesz mint legutobb akkor jobb ha a het elso feleben meghuzom magam es alszom 12 orakat, mert aztan mar nem lesz ra ido.
azutan meg autokazas osztrakiaba. fonokom mar kivan akadva es megpenditette h ha nem hetvegen megyunk akkor sajnos nem tud elengedni, de ez erdekel a legkevesbe. enged nem enged en megyek. leszarom azt is ha kirug. vegre valaszt kapok egy kerdesre ami mar hosszu ideje foglalkoztat. nagyon izgatott vagyok...

Nincsenek megjegyzések: