hétfő, január 29, 2007

don't call the doctor

ma hajnalban is arra ebredtem h nem tudok aludni.
faj a tudom. meg csapkodott a vihar. ha mar igy ebren vergodtem, nekialltam megkeresni a tb kartyamat. asszem 6 korul leltem meg regi hofi lemezek alatt a szekrenyben. utolso pecset 1997bol szarmazik rajta. fel is hivtam a dokit, megyek 1-ra kivizsgalasra. felek...

hetvege esemenydus volt. penteken atjott ariel. szombat reggel szulei vittek el. rosszul lett, felhivta osoket, ok szolnokrol felautoztak es elvittek a lanykat. legalabb alkalmam nyilt bemutatkozni nekik. most hallottak rolam eloszor.

szombat este vickynel voltam, videoztunk. beszelgettunk, elet nagy dolgai, szerencsetlenek vagyunk, nem jutottunk elobbre. nekem ket allando temam van, az egyik a tudobaj a masik a kommuna. remelem a kort ezen a heten legyozom, a kommuna meg jovo heten kiderul.

vasarnap edes semmitteves. jaccottam, joey-t neztem, atjott este borika.
elet dolgai, szerencsetlenek vagyunk, nem jutottunk elobbre.

imadkozzatok h ne legyen semmi bajom mert szetrugom a seggeteket.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

édes lesz, ha a kommunát is megfertőzöd, mint a nőt :) (valld be, hogy te tulképp csak sok nő közös tulajdona akarasz lenni, és azért mész bevizsgálni az életközösséget)

Szuper65 írta...

lebuktam... hivatasos virus vagyok