szerda, január 31, 2007

electric boogie

masszirozos szekem van... zizgeti a hatam, seggem, combom. fonokom lemondott rola, engem meg szorakoztat.

hetfon elmentem a dokihoz. meglepoen kedves volt. a tudomnek semmi baja nincs, reflux betegsegem van. a gyomorsavam rukvercbe kapcsolt es a nyelocsovemet mardossa. ebbol adodoan a mellkasomban ereztem a fajdalmat. de mar nem. kaptam gyogyszert, vigyaznom kell h mikor es mit eszem.
szoval no para...

tegnap melo utan elmentem gatyot venni. az ositban kotottem ki, es van szep zold military nadragom. aztan bementem a deep-be es masfel ora turkalas utan ures kezzel jottem ki. ilyen meg nem volt. buszke is voltam magamra.

este atmentem vickyhez, sokan gyultunk oda, depeche mode koncertet nezni. taliztam krizsivel is. ot mar nagyon reg lattam. reggel onnan jottem melozni. osszefutottam dorival. jo volt ujra latni ot is. a nap is ragyogott, boldog is vagyok nagyon.

meg az sem tud lehuzni h borika felhivott azzal a rosszhirrel h a jovo hetre tervezett ausztriai kiruccanasom belement a fuccsba. nem tul jo az idozites a kommuna szamara most es jobb szeretik ha vki ismerkdeni is minimum 2 hetre megy. hat rendben. akkor borika majd kikerdzi oket es ha talal egy szervezetet mondjuk franciahonban akkor tavasszal kimegyek oda 2-3 hetre. es ha bejon haza sem jovok. addig meg arulom a tonereket, szeretgetem arielt, zenelgetek, baratkozom...

ma biztos vagyok abban h az elet gyonyoru

Nincsenek megjegyzések: