kedd, január 02, 2007

boldog uj nepet

hol is kezdjem?
osszegzek
tavaly januar... brighton... elmondhatatlanul unalmas karacsony es szilveszter utan, elso dolog amit igazan vartam, h vania visszaterjen vegre es atadhassam a szulinapi ajandekat, elvis-t.
ez 8.an meg is tortent. utana jolet kovetkezett, majd o kikoltozott es a jolet csak fokozodott. elugrodtam londonba is par napra, ahol baratsagot kotottem egy neten megismert lanykaval. joeso dolog volt latni h kulfoldon sokkal jobb fejek vagyunk az idegenekkel mint itthon.
aztan kezdett megromlani a viszonyom a halakkal, a bankokkal, az angolokkal es a councillal.
tavasszal 8 honap utan labaim ujra zuglo foldjet tapostak, szivem repesett, a sors meg osszehozott egy regi barattal, akit 10 eve nem lattam, edittel.
angliaba visszemenes, edittel levelezes, tavkapcsolat minden buje meg baja. majd a hazakoltozes.
bulizgatas, elhelyezkedes egy zugloi hotelben mint recepcios.
edittel kapcsolatunk veget ert, majd kisagi bnojevel, tundivel elkezdodott. szigeten csunyan berugas. hotelt lecsereltem jelenlegi mhelyemre a webaruhaz-ra. mivel nougyeim sose egyszeruek es beszamithato sem vagyok kapcsolatom tundivel is megszakadt, kisertetiesen kozel ahhoz a ponthoz amikor megismertem arielt. aki egyebkent azota is edes kicsi sidewing-em.
munkaselet megyeget, fizum is egyre jobb, lakasomat atrendezgettem, eldontottem h maradok a seggemen.
elkezdtem franciaul tanulni, de belefulladt a kudarcba, egyenlore.
be akartam fejezni a jogsit is, de meg az nem sikerult. pedig kenytelen leszek, mert kaptam ocskostol egy robogot, szoval varom a tavaszt nagyon.
karacsony monnyon le. 24etol 1eig iszogattam, h elviseljem vhogy. nehezen ment. atjott kisagi, ocskos is uncsizott nalam egy ideig. en voltam anyaimnal. ja szep is tortent, hirtelen felindulasbol kaptam dj vadim lemezt arieltol.
szilvesztert rs9-ben toltottuk. tomival, adammal, eszterekkel, bazsiekkal, es 150 idegennel. 3tol jaccottunk mi zenet es 6.30ig meg sem alltunk.
ma pedig elkezdodott a m u n k a

Nincsenek megjegyzések: