hétfő, június 26, 2006

it's no good

Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
Don't say you're happy
Out there without me
I know you can't be
'cause it's no good


egy hete itthon. ugy dontottem maradok is meg, ugyhogy matol hivatalosan is munkat keresek.
bongesztem ma a netet eddig. nem talaltam semmit. :( talan rossz oldalakat nezegettem?!
most elindulok, kinyomtatok jopar cv-t es szetosztom a cityben.

jobb dolgok is vannak azert.
itt tomi ocsem massza meg rokahegyet, vagy mi a fene az a kituremkedes ottan. alant bbq party volt. sok sok frisen erettsegizettel, tele ocskosokkel, lanykaval, regen nem latott baratokkal.
talalkoztam elso baratnomel is es occsevel.
kesobb le is mentunk a margit szigeten tanyazo cha cha-ba is.
ott szinten tali haverokkal. asszem 27 percig birtunk ott maradni. azt h mennyire szar volt a zene meg ugy alles cu zammen az egesz hely az is megmutatja, h egy korso sort is inkabb otthagytunk. peti ocskosnek szulinapja is volt. negyed evszazada folytatja aldasos tevekenyseget bolygonkon.

fuled (farkad) erjen a bokadig ocskos.

Nincsenek megjegyzések: