kedd, június 06, 2006

insane in the brain

"ugy kene h soxor mondjad szeretlek meg mas ilyenek..."
mult heten kidolgoztam magam. elegem is lett ugyhogy hetfon mar be se mentem. haldoklo hattyu telefonba eloadva a fonoknek, legkozelebb csutortokon fogok halat.
addig is... tegnap mikroval seta, elvileg munkakereses, gyakorlatilag kolbaszolas, szabadban sorozes, ocskosnek lemez vasarolas.
aztan este fozes (bundas kenyer hamburgerrel) majd 8 oras intenziv homm v.
ma a tobbiek kirandulni, en meg agyban, tul mel gibsonon az osszes osszeeskuves elmeletevel egyutt, keszen nyakamba venni a varost.
pentek este hazibuiban vettem reszt es zenet is szolgaltattam. victor a spanyol celebralta magat, majd a buli es a nappali kozepen elaludt. kicsit tancoltak is.

kint ragyogoan sut a nap. brighton csodaszep. idebent b real uvoltozik en a 2 napja rajtam levo cartman-es polomban heverek. az elet szep. csodaszep.
a lany aki mostanaban a fejemben jarkal sikeresen levizsgazott es 1 honap mulva mar a kez a kezben logathatjuk a labunkat a pier-rol vagy korhintazhatunk a parton. fish and chips evesrol nem is beszelve. de addig marad a tavkapcsolat.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

rá kellett volna ülnöd a lóra és nyeríteni tudtam én.... így kicsit olyan szürke lett:)