kedd, június 27, 2006

bellboy of the 4 rooms

felkeltunk ma reggel kicsimmel. o eleg lassan bootol be. :)
a haditerv egy feher ing vadaszat volt. arkadba kolbaszolas, levisben gecijo ing talalasa, olyan v nyakkal h a bunda kiugrik. kicsit razos. springben tali regi konyvtaros haverral, ing megvesz, tuti. lanyka egy sapkat vasarolt. allati jol all neki. :)
douglasban szagminta vetel. a 2 aszomat azonnal leszolta. pedig a 212 a legerotikusabb illat amit no vha hordot magan. en jol be is fujtam magam vele. a masik csavart szervam dolce gabana light blue, de asse teccett neki. whatever. izlesek es pofonok. a masik karomat azzal fujtam be. aki szerint kicsit buzis dolog noi parfum illatba burkolozni az gondoljon amit akar. sztem allati jo. de nyugi azert nem vettem magamnak...
bementem melozni. megismertem kolegamat, gyurcit.
kicsit husi haveromra emlekeztett. jol kijottunk, sokat szovegeltunk.
helyszin: egy kis hotel. 37 szobaval asszem. recepcios pult mellett egy barpult.
vendegek: fokent turistak, par napra, taxisok altal hozzank iranyitva vagy konnyu nocskeket hozzank cipelo magyarok. :)
sztem igen erdekes storyk jonnek majd az elkovetkezo napokban sracok :)
mara egy 45os erdelyi szobafesto ficko jutott, aki mar igen reszeg allapotban esett be. kert egy szobat, meg egy kavet. felment. 2 perc mulva mar lent is volt h elhagyta a kulcsot. bazzeg. hol? a lepcson? miafasz? aztan a zsebeben megtalalta...
felhiv magahoz... mivan? beszelgetni akar, 3 gyereke van, szerezzek neki not estere, megoldhato, de nem dugasra, -mondja- csak jaccani, neki felesege van. nekem 8. kicsit jaccon vele, najo szopja le. de csak kicsit. najo, meguntam a suketeleset.
a nap egyebkent nyugis volt. sok a papirmunka, van par szabaly, de egyebkent rendben lesz minden. gondolom, remelem...

Nincsenek megjegyzések: