hétfő, június 12, 2006

I Saw Her Standing There

de meg elegge a tavolban alldogal.
a munkahelyen kicsit valtozott a kep. most ott tartunk h part timerkent meg ott maradok, heti 16-20 oraban. igy legalabb nem tunik el minden beveteli forrasom, ennyi idot meg siman kibirok a halak kozott. foleg ha megtartom a vasarnapokat, mert az jol fizet.
holnap meg azutan dayoff-om lesz. nincs kulonosen semmi terv, melo utan kell jarnom, meg a konditerembe is le kell dugnom a kepem.
lelki dolgokrol nem nagyon irtam mostanaban. eleg kusza idoszak ez. edittel a net segitsegevel tartom a kapcsolatot, beszelunk nap mint nap, tervezgetjuk h kijon ide ha vegez a vizsgaival.
mas.
tegnap melo utan felmentunk victorekhoz. szulinapi buli volt megint. minden hetre jut egy. rendesen berugtam, djztem. egy spanyol srac nem akart leszallni rolam. mar fogdosott is. nem is mertem victornal aludni, inkabb hazajottem.
reggel persze ugy ebredtem h aszittem meg mindig reszeg vagyok. melo eltelt gyorsan. volt egy ora szunetem. a sains mellett van egy park, jatszoter. oda szoktam kijarni. most is kifekudtem aludni egy orat. erdekes fazonok fordulnak megott. kutyasetaltato, brutal kinezetu, felmeztelen tarajos allat, negy fekete kutyaval es golfutovel. megall a mezo kozepen. labda elovesz, bepucsit, lendul, ut. labda szall kutya lohol utana. musor. jeee.
aztan hazajottem. kiderult h a tegnap fozott gombaporkoltomet megette a cseh mokus. ramon szelleme kisert a lakasban.
beszelgettem sokat a lanykaval. sok sikert holnapra...
most beatlest hallgatok, megneztem a sexmissziot, varom h elnyomjon az alom.

ja mikro hazament. sajnalom. igazan megkedveltem.

Nincsenek megjegyzések: